۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۰۷۳۹۱
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

روز قدس، روز هراس دشمنان از اتحاد و وحدت مسلمانان است

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه روز قدس روز هراس دشمنان از اتحاد و وحدت مسلمانان است، گفت: استکبار جهانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ترس و واهمه دارد و از حضور مسلمانان در این مراسم وحشت زده است.
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مركزی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: روز جهانی قدس حرکتی ملی و اسلامی در راستای حمایت از قدس و جهان اسلام است.

وحشت استکبار جهانی از حضور مسلمانان در روز قدس

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه روز قدس روز هراس دشمنان از اتحاد و وحدت مسلمانان است، گفت: استکبار جهانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ترس و واهمه دارد و از حضور مسلمانان در این مراسم وحشت زده است.

رییس ستاد انتخابات استان مركزی با بیان اینکه روز جهانی قدس وحدت و انسجام مسلمانان جهان اسلام را به همراه دارد، تصریح کرد: هوشیاری و دشمن‌شناسی مسلمانان جهان می تواند سبب نابودی زورگویان، بدخواهان و استکبار شود.

همراهی و حمایت از نظام، امام راحل و رهبری

حسن بیگی با اشاره به حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم خداجو و همیشه در صحنه استان مرکزی، افزود: حضور پرشور مردم در روز قدس نشانگر همراهی و حمایت از نظام، امام راحل و رهبری است.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشوردر ادامه ضمن تقدیر از حضور گسترده و هوشمندانه مردم شریف استان مرکزی، ابراز داشت: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی در تمامی زمان ها با حضور خود در صحنه های گوناگون ثابت کرده اند که به آسانی می توانند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم شریف استان مرکزی در راهپیمائی روز جهانی قدس، گفت: ملت ایران در همه صحنه ها از انتخابات تا راهپیمایی ها و سایر عرصه های انقلاب، هر زمان احساس کردند به حضورشان نیاز است حضوری موثر داشته و ثابت کردند که اجازه نمی دهند دشمنان چشم طمع به این سرزمین داشته باشند.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی  در بیش از 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

شایان ذکر است، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات