۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۰۷۳۸۶
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی:

برنامه جریان عبری، عربی و غربی مقابله با ظهور امام زمان است

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت: امروز تمام برنامه جریانات عبری، عربی و غربی که ابلیس آنها را در آسیای غربی کنار هم جمع کرده مقابله با ظهور امام زمان(عج) است.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بی آزار تهرانی امروز در برنامه عطر عاشقی که در امامزاده عبدالله(ص) شهریار برگزار شد، گفت: اسلام دین با عظمت و آرمانی بشریت است.

وی با بیان اینکه در دین مسیحیت و یهود جریان‌های تحریف یافته وجود دارد، افزود: امروز جریان‌های افراطی صهیونیست با حس ناسیونالیست شدیدی که دارند غیر از یهود بقیه انسان‌ها را حیوان محسوب می‌کنند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه در دین اسلام نیز برخی جریان‌های افراطی و تکفیری وجود دارند، عنوان کرد: این جریان‌های افراطی بدون اینکه اندیشه اسلامی داشته باشند صرفا شعار مسلمانی می‌دهند، آنان حلقه جاهلیت و جنود ابلیس هستند.

این خطیب مشهور افزود: امروز تمام برنامه جریانات عبری، عربی و غربی که ابلیس آنها را در آسیای غربی کنار هم جمع کرده برای مقابله با طلوع عظمت اسلام به وسیله امام زمان(عج) در این منطقه است.

وی با اشاره به آیه 53 سوره مائده گفت: در این آیه قرآن کریم از کسانی خداوند آنها را دوست دارد آنها نیز خداوند را دوست دارند صحبت شده است، بر اساس روایات وارده از اهل سنت و شیعه وقتی این آیه نازل پیامبر(ص) دست خود را برشانه سلمان فارسی قرار داده و فرمودند آنها کسانی هستند که پرچم‌دار مبارزه با کفر و استکبار خواهند بود.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه امروز جریان صهیونیست طی جنگ نرم و با سرمایه‌گذاری تلاش دارد که ظهور منجی عالم بشریت را به تعویق اندازد، ابراز کرد: امروز عربستان به ظاهر مسلمان با پیروی از قصه سقیفه نوکر آمریکا است و کسانی که نگاه جنایت و خیانت دارند بر آن کشور حکومت می‌کنند.

این خطیب مشهور افزود: امروز انتخاب بن سلمان به عنوان ولی‌عهد عربستان بدون برنامه نیست چراکه او کسی است که به گفتمان هیچ اعتقادی نداشته و عقبه فکری او مبارزه با مهدویت است.

وی بیان داشت: منتظران واقعی که همان پیروان پیامبر(ص) و اهل‌بیت ایشان هستند در بین خود بسیار مهربان هستند؛ اما امروز اختلاف ساخته صهونیست است که انسجام مسلمانان را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی ابراز کرد: منتظران واقعی عافیت طلب نبوده و در زندگی به جهاد اکبر و جهاد اصغر می‌پردازند؛ در مسیر مقاومت و ایستادگی هم از سرزنش هیچ سرزنش‌گری هراس نداشته و به راه خود ادامه می‌دهند./۲۰۲/۸۰۷/ب۱

ارسال نظرات