۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۰۷۳۸۲
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک:

داعش دست پرورده صهیونیست ها است

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک با بیان اینکه داعش دست پرورده صهیونیست ها است، گفت: دشمنان به دنبال تفرقه، اختلاف و درگیری بین مسلمانان هستند و مسلمانان باید با وحدت توطئه های آنان را خنثی کنند.
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک

حجت الاسلام سیداحمد‌ میرمهدی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: وحدت و اتحاد مسلمانان به عنوان یک نعمت بزرگ محسوب می شود.

مسلمانان اصل وحدت را حفظ کنند

حجت الاسلام میرمهدی با بیان اینکه داعش دست پرورده صهیونیست ها است، گفت: دشمنان به دنبال تفرقه، اختلاف و درگیری بین مسلمانان هستند و مسلمانان باید با وحدت توطئه های آنان را خنثی کنند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک افزود: کسانی که به نام اسلام و مسلمانان حرکات تروریستی را انجام می دهند مشخص است که از کجا پشتیبانی می شوند و چه کسانی این افراد را به وجود آورده اند.

حجت الاسلام میرمهدی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان مسأله اصلی خودشان را فراموش نکنند و اصل وحدت را حفظ کنند به خوبی می توانند دشمنان را از خودشان دور کنند و همچنین می توانند جلوی توطئه ها را بگیرند.

روز قدس نماد مبارزه با  استکبار، خشونت و بی‌عدالتی

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک در ادامه با بیان اینکه روز قدس سبب ایجاد اتحاد و همبستگی مسلمانان شده است، اظهار داشت: روز قدس نماد مبارزه با استکبار، خشونت و بی‌عدالتی است.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی  در بیش از 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

شایان ذکر است، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات