۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۰۷۳۷۹
روحانی اهل تسنن لبنان:

قدس قبله مجاهدان است

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان از قدس به عنوان قبله مجاهدان یاد کرد.
صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ابراهیم(ع) صیدا برگزار شد، گفت: هر اندازه که حاکمان عرب علیه فلسطین توطئه کنند، قدس همچنان قبله آزادگان عرب و مسلمان و نماد عزت و کرامت ما باقی خواهد ماند.

وی افزود: قدس سرزمین قداست و معراج رسول اکرم(ص) و محل ولادت حضرت مسیح است. مکه قبله نمازگزاران و قدس قبله مجاهدان به شمار می آید.

این روحانی اهل تسنن بیان داشت: حاکمان عرب به جای حمایت از تروریسم در سوریه و عراق به حمایت از مجاهدان واقعی در سرزمین فلسطین بپردازند. بیت المقدس زمانی آزاد می شود که عقل ها از تعصب جاهلی و مذهبی آزاد شوند.

شیخ صهیب حبلی با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ روز جهانی قدس به نسل های آینده تصریح کرد: قدس از آن ماست حتی اگر زمان زیادی لازم باشد. اشغالگران رفتنی هستند و سرزمین به صاحبان آن بازمی گردد. 

وی از عملیات مقاومتی یکی از نیروهای فلسطینی تقدیر کرد و اظهار داشت که مقاومت توانایی پیروزی بر دشمن صهیونیستی که در هر مکان احساس امنیت می کند، را دارد.

رییس جمعیت الفت صیدا فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و ادامه داد: امیدواریم امنیت و ثبات بر امت های عربی و اسلامی حاکم شده و جوامعمان از لوث تکفیری های خادم آمریکا و رژیم صهیونیستی نجات یابند./980/ب901/د

 

ارسال نظرات