۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۰۷۳۷۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

رژیم اشغالگر قدس نوک پيکان مبارزه غرب با اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین فرحاني با اشاره به اینکه روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم است، گفت: انديشه صهيونيسم نژادپرستانه و ضد اسلام و انسان است، رژیم اشغالگر قدس نوک پيکان مبارزه غرب با اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحاني، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع پرشور مردم ایذه در راهپیمایی روز قدس با اشاره به وقايع و تحولات اخير منطقه با تأکید بر أهميت گرامي داشت روز قدس سخن عنوان کرد: در اندیشه های حکومتی حضرت امام، قدس و فلسطین یک مسأله ریشه ای و مبنایی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر به گذشته نه چندان دور مراجعه کنید، تاریخ به شما خواهد گفت که روزگاری مسلمانان به عنوان ضعیف ترین مردم دنیا مورد تهاجم و غارت کشورهای غربی و مستکبرین جهان قرار می گرفتند و بر همین اساس حضرت امام از همان ابتدا در کنار مبارزه با استبداد پهلوی، مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی را با شعار آزادی قدس و فلسطین دنبال کرد.

این مقام مسؤول ابراز داشت: باید توجه داشت که روز قدس یک معنای خاص دارد و یک معنای جامع و عام. معنای خاص آن شعار برای رهایی قدس و مردم فلسطین است اما یک معنای محوری و جامع دارد و آن مبارزه با صهیونیسم و دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تأکید کرد: انديشه صهيونيسم نژادپرستانه و ضد اسلام و انسان است، رژیم اشغالگر قدس نوک پيکان مبارزه غرب با اسلام است، اين جنگ نبرد بين اعراب و اسرائيل نيست بلکه نبرد بين اسلام و صهيونیسم است.

وی در پایان اظهار داشت: با همین رویکرد است که حضرت امام می فرماید روز قدس فقط روز فلسطين نيست، روز اسلام است روز "حکومت اسلامي"./۱۰۱/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات