۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۰۷۳۷۳
نماینده مجلس:

روز قدس مظهر استکبار ستیزی و وحدت مسلمانان جهان است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس مظهر استکبار ستیزی و وحدت مسلمانان جهان است، گفت: روز جهانی قدس روزی ماندگار و ارزشمند و روز نابودی رژیم اشغالگر قدس است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و نائب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: روز قدس مظهر استکبار ستیزی و وحدت مسلمانان جهان است.

وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان عامل آزادی قدس شریف

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان را عامل آزادی قدس شریف دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس روزی ماندگار و ارزشمند و روز نابودی و انهدام رژیم اشغالگر قدس است.

نائب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت روزه دار و مؤمن ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان قرار دارند و با تمام قدرت در برابر آنان ایستادگی خواهند کرد و سیلی محکمی به بدخواهان خواهد زد.

حمایت از مستضعفین و مقابله و خاموشی مستکبرین

کریمی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس تنها مختص به مردم شریف فلسطین نیست، ابراز داشت: روز قدس روز بزرگ اسلام و مسلمانان جهان است و  روز حمایت از مستضعفان و مقابله و خاموشی مستکبران است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه استان امام خمینی(ره) با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به خوبی توانستند به وظیفه خود در برابر شهدا و امام شهدا عمل کنند و همچنین روح امام خمینی(ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی را شاد کردند.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی راس ساعت 11 صبح امروز در بیش از 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

شایان ذکر است، امام خمینی(ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات