۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۰۷۳۶۶
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان:

نابودی مستکبران مقدمه حاکمیت مستضعفان است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز صهیونیست‌های ظالم، عصاره جهان استکبار هستند که تلاش می‌کنند با ایجاد وحشت و ترور، توطئه‌های پیچیده خود را برای مقابله با جهانی‌شدن اسلام در منطقه به‌کارگیرند.
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس سمنان ضمن بیان اینکه امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و مبارزه با استکبار است، بیان کرد: نابودی اسراییل تنها موضع و مسأله‌ای سیاسی نیست بلکه یک راهبرد قرآنی الهی است که در زمره آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: روز قدس نماد ایستادگی مردم مسلمان و آزادیخواه ایران اسلامی در برابر کفر و ظلمی است که از سوی صهیونیست‌ها به مردم روا می‌شود لیکن باید گفت انگیزه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: روز قدس ابتکار امام خمینی(ره) است که امروز با گذشته نزدیک به سه دهه از آن نه‌تنها فراموش نشده بلکه دستاوردهای این ابتکار به فرای مرزهای ایران اسلامی نیز رسیده است تا جایی که دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب اسلامی نیز به قدرت این ابتکار و ایدئولوژی اذعان کرده‌اند.

حجت الاسلام تویسرکانی بابیان اینکه رژیم اسرائیل در این هفت دهه به دنبال مشروعیت سازی برای خود بوده اما امروز راهپیمایی روز قدس این مشروعیت و حتی اقتدار و امنیت صهیونیست‌ها را به چالش می‌کشد، تأکید داشت: روز قدس تنها مختص قدس نیست، این روز نمادی از مبارزه مستضعفان با مستکبرانی است که ظلم و جور را در جهان گسترانده‌اند و ما در عجب هستیم که چگونه سازمان‌ها و کشورهای به‌ظاهر مدافع حقوق بشر در برابر این‌همه جنایت سکوت کرده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در کنار دیگر مسلمانان اقصی نقاط این کره خاکی نشان داد که بصیرت رکن اصلی ملت شریف ایران است که می‌دانند در چه برهه‌ای از زمان در چه سطحی و با چه میزانی حضور در میدان را داشته باشند و این مهم قابل قدردانی است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با تأکید بر اینکه روز قدس به تعبیر امام خمینی(ره) روز حیات مجدد اسلام است، بیان کرد: انقلاب اسلامی درصدد زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است اما در مقابل بزرگ‌ترین مانع ظهور قوم نژادپرست صهیونیست است که باید آن را به دستور قرآن از سر راه برداریم.

حجت الاسلام تویسرکانی بابیان اینکه برای پیاده شدن فرمان‌ها الهی بر روی زمین باید نظام استکباری را نابود کنیم، ابراز کرد: دکترین جامعه اسلام شیعی معتقد است که نابودی مستکبران مقدمه حاکمیت مستضعفان است لیکن باید نقشه راهی را در نظر بگیریم که منتج به ظهور امام عصر(عج) شود و روز قدس سرآغاز این حرکت عظیم محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز بحث بر سر اختلاف بین قوم و مذهب نیست، افزود: بر همگان واضح و مبرهن است که به‌حق اسرائیل جدا از پیروان حضرت موسی(ع) و دیگران پیامبران اولوالعزم است، امروز صهیونیست‌های ظالم، عصاره جهان استکبار هستند که تلاش می‌کنند با ایجاد وحشت و ترور، توطئه‌های پیچیده خود را برای مقابله با جهانی‌شدن اسلام در منطقه به‌کارگیرند که ابزار آن‌ها نیز در این راه اتحاد تمام دست‌های پر از شرک و نفاق است./۱۰۱/۹۷۷/ب۱

ارسال نظرات