۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۰۷۳۴۱
حجت الاسلام ملک محمدی:

چشم رهبران جنبش هاي مقاومت اسلامي در منطقه به انگشت اشاره رهبري است

حجت الاسلام ملك محمدي انقلاب اسلامي را مقدمه ظهور خواند و گفت: چشم همه رهبران جنبش هاي مقاومت اسلامي در منطقه به انگشت اشاره رهبري است.
حسن ملك محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپيمايي با شكوه روز جهاني قدس ظهر امروز در پاكدشت همزمان با سراسر كشور برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ملك محمدي دبير کشورهای آسیایی مجمع جهاني اهل بيت(ع) در اين مراسم، راهپيمايي روزه داران را اعلام آمادگي براي مبارزه با استكبار جهاني عنوان كرد.

وي با بيان اينكه در رمضان هيچ چيز برتر از كلام خدا نيست، با اشاره به آيات قرآن، خاطرنشان كرد: صهيونيست ها در زمين خدا فساد مي كنند و آيات قرآن را تحريف مي کنند.

عضو بنياد بين المللي غدير اضافه كرد: خدا آنها را به چهارپايان تشبيه كرده است، آنهايي كه بويي از علم نبرده اند و فقط تباهي مي كنند. يهود راحت طلب و تنبل است، حتي به خدا هم تهمت مي زند.

وي با اشاره به كينه ديرينه يهود نسبت به مسلمانان ادامه داد: آنها از قرآن هراس دارند.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي با بيان جانفشاني نيروهاي مقاومت، تصريح كرد: امروز معناي جمله تاريخي "راه قدس از كربلا مي گذرد" در حال اجرا شدن است.

وي در ادامه با اشاره به عمليات ليلة القدر سپاه، بيان كرد: شليك 6 موشك، آغاز راه بود، اكنون دشمن بايد نديده ها را ببيند.

آزادي قدس تنها در سايه جهاد ميسر مي شود

نماینده سابق ولی فقیه در بسیج ادارات با ابراز اينكه موشك ذوالفقار پيش قراول پاسخ به تروريست ها بود، مطرح كرد: شهاب و فاتح كه به مراتب قدرتمندتر از ذوالفقار هستند آماده پذيرايي از دشمنان است.

دبير مجمع جهاني اهل بيت در كشورهاي آسياسي، انقلاب اسلامي را مقدمه ظهور خواند و اعلام كرد: چشم همه رهبران جنبش هاي مقاومت اسلامي در منطقه به انگشت اشاره رهبري است.

عضو بنياد نهج البلاغه با ياد آوري اينكه بيت المقدس قبله اول مسلمانان جهان است، يهود را نژادپرست خواند و افزود: يهوديان خود را قوم برتر جهان مي دانند و مي‌گويند هر جا كه مقدس است متعلق به يهود است، از این رو شعار "از نيل تا فرات" سر مي دهند و قصد تصرف مكه و كربلا را هم دارند.

وي اظهار داشت: امروز غرش موشك هاي انقلاب اسلامي ناقوس مرگ اسرائيل را به صدا در آورد.

حجت الاسلام ملك محمدي راهپيمايي مردم و حضور رهبران جامعه و همچنين جهاد و مبارزه مسلحانه را از عوامل نابودي اسرائيل برشمرد و افزود: آزادي قدس تنها در سايه جهاد ميسر مي شود.

عضو هیأت امناي  دانشگاه اهل بیت(ع( گفت: عزت يعني يك سردار ايراني مؤسس بسيج هزاران نفري در سوريه و عراق شده و در برابر تكفيري ها به مقاومت مي پردازد.

مؤلف كتاب در پايان با اشاره به حضور پيكر شهيد مدافع حرم شهيد علي سينا وفائي در مراسم روز جهاني قدس در شهرستان پاكدشت اظهار داشت: خداوند به اين شهرستان شهيد پرور  عنايت داشته و امروز يك هديه آسماني به آنان تقديم كرده است.

در پايان مراسم راهپيمايان با شعار الله اكبر بيانيه چندبندي در محكوميت جنايات اسرائيل را امضا كردند.

گفتنی است بعد از مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس و اقامه نماز جمعه، پيكر پنجاه و دومين شهيد مدافع حرم پاكدشتي بر روي دستان امت حزب الله تشييع شد./۲۰۲/۸۰۴/ب۱

ارسال نظرات