۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۷۳۲۲
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

روز قدس اعلام خصم و بیزاری علیه کفار و مستکبران جهان است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس دفاع از مظلوم و اعلام خصم و دشمنی و بیزاری علیه کفار و مستکبران جهان است.
روز قدس روز قدس روز قدس روز قدس روز قدس روز قدس روز قدس روز قدس روز قدس

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: روز قدس روز جهان اسلام است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه یکی از پیام های انقلاب که به خارج از کشور صادر می شود روز قدس و راهپیمایی ملت ایران بر علیه کفار است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: روز قدس دفاع از مظلوم و اعلام خصم و دشمنی و بیزاری علیه کفار و مستکبران جهان است.

وی در ادامه بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در روز قدس به جهانیان اعلام می کند که ما از ظالمان اعم از استکبار و یا ایادی آن بیزار هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز برخی کشورها به دنبال نیابت از استکبار در منطقه هستند اما قطعأ شکست خواهند خورد.

این مسؤول تأکید کرد: روز قدس روز صیانت از شیعه لبنان، اهل تسنن غزه، و یمن و بحرین است، یکی از پیام های جمهوری اسلامی راهپیمایی روز قدس و دفاع از حق مظلوم است.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: استکبار بر علیه روز قدس تبلیغات کرده اما مردم جهان این روز را پررنگ تر خواهند کرد، امید است روزی بتوان برای آزادی قدس این راهپیمایی ها با شور و نشاط و الطاف الهی در قدس انجام شود./۸۵۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات