۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۰۷۳۲۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

موشک های سپاه نشان دهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک های سپاه را نشان دهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ما به دنبال نابودی اسرائیل هستیم.
حجت الاسلام حاج صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ظهر امروز در مراسم روز قدس در مصلی الغدیر خرم آباد، گفت: صهیونیسم به عنوان اقلیت کوچک یهودی که کارگردانی و اداره جریان ضداسلامی را دنبال می کند، دارای ریشه تاریخی و بلندی است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به قوم بنی اسرائیل نعمتهای دنیایی را داد و آنان را به همه امتهای زمان فضیلت بخشید، اما آنان قدرناشناسی کردند، افزود: پایان بنی اسرائیل به خاطر کفر و مقابله با جریان حق، ذلت همیشگی بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه شرارتها از رژیم صهیونیستی است، عنوان داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رژیم اشغالگر روز به روز غده سرطانی بزرگتری می شد و جایگاه خود را محکم می کرد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این وضعیت دگرگون شد و افول و نابودی تدریجی رژیم اشغالگر آغاز می شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، بیداری ملتها و انتفاضه به جای سازشها شکل می گیرد، افزود: ملتهای مسلمان با جرأت و قدرت مقابل رژیم اشغالگر ایستادند.

وی با عنوان اینکه با پیروزی انقلاب، سنگ در دست بچه فلسطینی ها به موشک تبدیل می شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران سنگها را به موشک های دقیق زنی تبدیل کرده که هیچ گنبد آهنی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه موشکهای سپاه، عظمت انقلاب و ایران را به دنیا نشان داد، اظهار داشت: اگر ایران به مذاکره تن می دهد و با منطق حرف می زند از روی ضعف و نیاز نیست، ما صلح را از موضع قدرت و قوت دنبال می کنیم.

وی با یادآوری به اینکه کار معجزه آسای امام راحل مانع از فراموش شدن مسأله فلسطین شد، افزود: حضور مردم در صحنه های انقلاب ثابت کننده وفادار بودن این ملت به اسلام و انقلاب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان در پی کمرنگ کردن نقش رهبری هستند، رژیم اشغالگر بداند جز مرگ و نابودی او هیچ هدف دیگری ما را راضی نخواهد کرد./۲۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات