۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۰۷۳۰۹
ريیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان:

روز قدس برای احیای حقوق پایمال شده ملت فلسطین است

حجت الاسلام سپهر گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز قدس از سوی امام راحل در جهت احیای حقوق پایمال شده ملت مظلوم فلسطین است که این اقدام حرکتی معنوی شمرده می شود.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، ريیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان در اجتماع پرشور راهپیمانان روز جهانی قدس که پیش از ظهر امروز در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران و تشکر از حضور حماسی و همیشگی مردم اهواز در مناسبت های انقلابی و اسلامی ابراز داشت: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس، چنین روز جهانی را پایه گذاری کردند.

ريیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان گفت: امام راحل چنین نامگذاری را در راستای احیای حقوق پایمال شده ملت مظلوم فلسطین و دفاع از حریم مقدس بیت الله الحرام انجام و چنین شجره مقدسی را کاشتند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه چنین شجره طیبی روز به روز در جهان تنومندتر می شود، عنوان کرد: امروز و در چنین مقدسی مسلمانان جهان به خیابان ها می آیند و فریاد برائت از مشرکان را در راستای مطالبات ملل مظلوم جهان و ملت مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان های مقدس قدس شریف سر می دهند.

حجت الاسلام سپهر خاطرنشان کرد: امام با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز قدس، اندیشه بزرگ و تفکر جدیدی را در جهان به وجود آورد که رهبری چنین اندیشه را حمایت و ترویج می دهد.

وی در ادامه با تشکر از حضور اقشار مختلف مردم خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس حرکتی معنوی است و رهبرمعظم انقلاب به استناد آیه های قرآن کریم حضور گروهی امت در دفاع از حقوق اسلام و مسلمانان را عملی صالح برشمرد که امیدواریم چنین عملی مورد رضای الهی قرار گیرد.

ريیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان به برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از یک صد نقطه استان اشاره کرد و افزود: خوزستان همیشه در مناسبت های انقلابی دین خود را به اسلام و انقلاب ادا می کند.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به حمله موشکی غرور آفرین سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در سوربه ابراز داشت: چنین حرکتی مایه افتخار و عزت و اقتدار ملت ایران است./۲۰۲/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات