۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۰۷۳۰۵
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه می کند

نقوی حسینی گفت: ایران هرگز سیاست جنگ طلبی نداشته و نخواهد داشت اما در صورتی که امنیت کشور تهدید شود آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود بدانند امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و هر گونه تهدید را در نطفه خفه می کند.
سید حسین نقوی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، راهپیمایی روز قدس پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور مردم در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان سخنران این مراسم با تقدیر از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب را گرامی می داریم که عزت و اقتدار کنونی ملت ایران مرهون و مدیون آنها است، نهضت امام خمینی (ره) موجب سرافرازی کنونی ملت ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در زمان بازدید بازرسان از فردو ، پیشرفت ملت ایران و مشاهده تجهیزات و تأسیسات هسته ای که از سوی دانشمندان هسته ای کشور ساخته شده بود آنها را متعجب می کرد و تمام این پیشرفت مرهون نهضت امام راحل و رهبری خردمندانه و با صلابت رهبر معظم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود و بیانات ایشان را بکار بست، رهبر معظم انقلاب در حالی انقلاب را حفظ کرده و رهبری می کند که تعجب همگان را برانگیخته است.

نقوی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب کاملا به شرایط سیاسی دنیا اشراف دارند و توطئه های دشمنان را همواره پیش بینی و خنثی می کنند، اشراف ایشان به حدی است که مسائل سیاسی دیگر کشورها را هم بخوبی پیش بینی می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: باید در این شرایط پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کرد و به رهبری ایشان اعتماد کامل داشت.

این مسؤول تأکید کرد: دشمنان ایران را به جرم نقض حقوق بشر تحریم می کنند درصورتی که خود آنها در هیروشیما و ناکازاکی 150 هزار نفر را کشتند، در ملتهای مسلمان هر روز چندین زن و بچه بیگناه بخاطر ظلم آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای مستکبر به خاک و خون کشیده می شوند.

نقوی اظهار داشت: کشور ما در طول تاریخ هیچ گاه اقدامی ضدحقوق بشر انجام نداده و همواره مورد تجاوز و تعرض کشورهای مستکبر قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: ریشه رژیم صهیونیستی در جنگ جهانی اول بنیانگذاری شد اما در سال 1947 این غده سرطانی در منطقه شکل گرفت و به بهانه های واهی و پوچ سرزمین موعود و سرزمین آبا و اجدادی خانه و زندگی و زمینهای مردم مظلوم فلسطین را غصب کردند.

وی عنوان داشت: نباید صهیونیسم را با یهود یکی دانست، ما در مجلس شورای اسلامی نماینده یهودیان را داریم اما صهیونیستها به بهانه های واهی همچون هلوکاست دست به تجاوزگری می زنند.

این مسؤول تأکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان وجوه مشترک فراوانی با هم دارند که همین امر موجب تقویت رژیم صهیونیستی می شود.

نقوی نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: نامگذاری روز قدس خط بطلانی بر سازش با رژیم صهیونیستی کشید به این معنا که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: رژیم صهیونیستی و عربستان و آمریکا مدافعان تکفیری گری در منطقه هستند و غیر از خود را باطل می دانند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: بر مبنای سند 2030 جهان اسلام با تمدن 1400 ساله اسلام و ارزشهای دینی و باورهای الهی باید در مقابل دولتهایی دست دراز کند که تشکیل حکومتشان به 300 سال هم نمی رسد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هوشیارانه جلوی اجرای سند 2030 را گرفت و مجلس در برنامه ششم توسعه ذکر کرد که جز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نباید سند دیگری اجرایی شود اما دولت بر خلاف این ممنوعیت عمل کرد.

نقوی ابراز داشت: ایران همواره هدف تروریسم و قربانی تروریسم بوده و منافقان 17 هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان مطرح کرد: ایران هرگز سیاست جنگ طلبی نداشته و نخواهد داشت اما در صورتی که امنیت کشور تهدید شود آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود بدانند امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و هر گونه تهدید را در نطفه خفه می کند./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات