۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۰۷۳۰۲
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

جنایت های داعش در منطقه به سود اسرائیل است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت های مختلف داعش در منطقه تنها به سود اسرائیل و استکبار است و گرنه زخمی های داعش چرا باید در اسرائیل مداوا شوند و در آن جا چه کسی جز نتانیاهو به عیادت زخمی های داعش می رود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان خوسف اظهار داشت: حضور در راهیپمایی مانند جهاد است و مردم افزون بر اینکه روزه هستند در یک جهاد فی سبیل الله شرکت کردند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه ها یکی از رمزهای مهم ماندگار و استمرار نظام اسلامی است که علی رغم تمامی مشکلات و گرفتاری‌ ها که این ملت از بعد از انقلاب تا امروز متحمل شده اند اما همواره حضور پرشور داشته اند.

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط امروز جهان حساس است و باید هوشیار باشیم، هر چه می گذرد بهتر و بیشتر تاکیدات مقام معظم رهبری و سخنان امام(ره) برای مردم روشن می شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امام راحل ریشه تمام مشکلات و گرفتاری های جهان را آمریکا می دانستند و از اسرائیل به عنوان غده سرطانی نام می بردند، تصریح کرد: امروز این مصداق به خوبی برای همه روشن است که داعش را هم این اسرائیل و آمریکا برای بر هم زدن منطقه به وجود آوردند.

وی ادامه داد: جنایت های مختلف داعش در منطقه تنها به سود اسرائیل و استکبار است و گرنه زخمی های داعش چرا باید در اسرائیل مداوا شوند و در آن جا چه کسی جز نتانیاهو به عیادت زخمی های داعش می رود.

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: اگر ما به توصیه کسانی که می گفتند چیکار به سوریه داریم و باید تنها به مشکلات خودمان برسیم، عمل می کردیم و سخنان مقام معظم رهبری را گوش نمی دادیم باید امروز در خیابان های تهران و دیگر شهرهای کشور هر روز با داعش در گیر می بودیم و همان درگیری که در موصل است نیز در شهرهای ایران انجام می شد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: برخی از روی جهل و نادانی می گویند که نباید به سوریه کمک کنیم، برخی ها هم می گویند مرگ بر آمریکا و اسرائیل نگویید، اما آن ها بدانند دشمن با نگفتن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کوتاه نمی آید، در قبل از انقلاب مرگ بر آمریکا و اسرائیل نمی گفتیم اما چه جنایت هایی که بر سر ما نیاوردند.

وی با بیان اینکه برخی گمان می کنند با سکوت و لبخند دیپلماسی همه چیز حل می شود، دشمنان سیاست را از اخلاق و وجدان جدا می کنند.

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود با کمک آمریکا و اسرائیل در یمن مردم مظلوم این کشور را با بمب و شیوع بیماری های مختلف می کشد و بعد مدعیان حقوق بشر و رییس جمهور منحوس آمریکا هم می آید و در کنار آل سعود رقص شمشیر می رود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دشمن قصد ضربه زدن به ولایت را دارد، عنوان کرد: ولایت فقیه و اعتقادات دینی نقطه قوت انسان ها است و این ولایت فقیه و اعتقادات برای ما اقتدار می آورد، به همین دلیل نوک پیکان حملات آن ها به سمت ولایت فقیه است./880/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات