۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۷۲۹۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روز قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در لرستان روز قدس را یادگار امام راحل عنوان کرد و گفت: این روز نمادی از مبارزه با استکبار جهانی است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام(ره) بود.

وی با اشاره به اینکه امروز پس از چهار دهه مردم همچنان حضور با شکوه و ارزشمندی را در این راهپیمایی دارند، افزود: این حضور مایه دلگرمی امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم را نشان از ایستادگی ملت ایران در راه آرمانها و اهداف انقلاب، نظام و رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: این چهار دهه ادامه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: مردم با حضوری پر شور به میدان آمدند امروز تا انزجار خویش را علیه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امسال نیز این راهپیمایی تداوم حمله موشکی سپاه به مقر تروریستها است، افزود: مردم ما سپاسگزاری و تقدیر خود را از سپاه و حمله نظامی و موشکی ما اعلام می کنند.

وی حضور مردم در صحنه را تأیید کننده اقدامات سپاه دانست و بیان داشت: اگر نیروهای مسلح ما در برابر تروریستها اقدام می کنند مردم نیز با حضور خودشان همان اقدام را تأیید و حمایت می کنند./۲۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات