۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۰۷۲۹۱
امام جمعه آمل:

ملت ایران در راهپیمایی روز قدس روحیه استکبارستیزی خود را نمایش دادند

حجت الاسلام مرتضوی گفت: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند و اعلام کردند همواره از قدس شریف حمایت می کنیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهارداشت: مردم شهرستان هزارسنگر آمل نیز همانند آحاد مردم ایران اسلامی حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشتند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند و اعلام کردند همواره از قدس شریف حمایت می کنیم.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: اسراییل همواره به دنبال کشتار و نسل کشی است و تلاش دارد تا اهداف و خواسته های خود را به هر نحوی عملیاتی کند.

امام جمعه آمل افزود: امروز همه شعار حمایت از فلسطین و نابودی اسراییل را سردادند تا این شعار عملیاتی شده و اسراییل در مسیر نابودی قرار گیرد.

وی با بیان این که ایادی استکباری همواره به دنبال تحقق خواسته های خود هستند، گفت: استکبارگران تلاش دارند تا اهداف خود را به مرحله اجرایی برسانند که موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت: تلاش ایادی استکباری نسبت به ملت غیور و همیشه درصحنه ایران اسلامی این است تا اعتقادات مردم را تضعیف کنند.

امام جمعه آمل ادامه داد: ملت شریف و همیشه درصحنه ایران اسلامی همواره بر آرمانها و ارزشهای والای خود ثابت قدم و استوار هستند و ذره ای خلل در ایمان و عزم والایشان وارد نمی شود.

وی اظهارداشت: ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد و تلاش دارد به پیشرفت روزافزون دست پیدا کند که جامعه جهانی این امر را می داند و متوجه شده است./1314/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات