۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۰۷۲۸۴
امام جمعه همدان:

جایگاه قاسم سلیمانی و مدافعان حرم برای جامعه تبیین شود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: یکی از مفاخر استان همدان میرسید علی همدانی است که در کشمیر و هندوستان شمار فروانی را به مذهب شیعه دعوت کرده است و تمام تلاش خود را برای از غربت خارج ساختن آنان انجام دادیم.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، نخستین جلسه برگزاری کنگره علمی آیت الله آقانجفی همدانی امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.

در این جلسه آیت الله طه محمدی امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه علما در جامعه اظهار داشت: همه افراد جامعه به ویژه مسؤولان نسبت به احیا و توجه به جایگاه علما مسؤولیت دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علما در جامعه همانند چراغ و مشکات عمل می کنند و هر کدام به مقتضای علم و عمل خود جامعه را روشن و مسیر هدایت را به مردم نشان می دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: یکی از مفاخر استان همدان میرسید علی همدانی است که در کشمیر و هندوستان شمار فروانی را به مذهب شیعه دعوت کرده است و تمام تلاش خود را برای از غربت خارج ساختن آنان انجام دادیم.

وی با بیان این که در معرفی شخصیت های علمی استان غفلت صورت گرفته است، ابراز داشت: توجه به علمای گذشته به نوعی تعظیم شعائر است و استان همدان نسبت به داشتن علمای برجسته وضعیت مناسبی نسبت به دیگر نفاط دارد.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: امروز نقش مدافعان حرم و امنیت سازان در جامعه باید برجسته شود و جایگاه شهید همدانی، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم باید طی بزرگداشت برای مردم تبیین شود.

وی در پایان کمال عمل را در برگزاری احسن آن دانست و گفت: برگزاری کنگره برای آیت الله آقا نجفی همدانی امری بسیار مطلوب است و باید در نهایت دقت و ظرافت انجام پذیرد./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

 

 

 

 

ارسال نظرات