۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۰۷۲۷۰
رییس ستاد انتفاضه و قدس:

دیوار حائل مشکلی را از رژیم صهیونیستی حل نخواهد کرد

سردار رمضان شریف با بیان اینکه دیوار حائل مشکلی را از رژیم صهیونیستی حل نخواهد کرد گفت: تا زمانی که آنها به حق مردم فلسطین تمکین نکنند و اجازه ندهند به سرزمین خود باز گردند، بدانند که مبارزه ادامه دارد.
رمضان شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، پا فشاری ملت ایران بر آرمان آزادی قدس شریف را را به سبب رهنمود امام راحل و فرمان و تدبیر رهبر معظم انقلاب ارزیابی کرد.

وی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری همزمانی که با رژیم ستم شاهی مبارزه کردند و استقلال و آزادی ملت ایران را فریاد زدند استقلال و آزادی مردم فلسطین را هم توأمان در دستور کار داشتند.

وی در ادامه مبارزات مردم فلسطین را به دو مقطع تاریخی پیش و پس از انقلاب اسلامی تقسیم کرد و گفت: مقطع پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور و بروز گفتمان انقلاب اسلامی و نگاه امام خمینی(ره) به مسأله آرمان فلسطین و پیگیری آن توسط مقام معظم رهبری صفحه درخشانی در مبارزات مردم فلسطین است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اظهار داشت: فلسطین در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل سازش کشورهای عربی به ویژه سردمداران مصر و امضای پیمان کمپ دیوید با یک سرخوردگی مواجه بود اما امام با آن عزم و اراده و اعتماد به نفس بارها و بارها گفت که سرزمین فلسطین متعقل به فلسطینیان است و روزی به حق خو خواهند رسید.

وی نامگذاری روز جهانی قدس را یکی از سرفصل های درخشان امام راحل عنوان و ابراز کرد: استراتژی رژیم صهیونیستی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، به فراموشی سپردن مسأله فلسطین بود اما ابتکار و خلاقیت امام و پشتیبانی ملت ایران و مبارزات مردم فلسطین و خط مقاومت کار را به جایی رساند که آنها نه تنها رویای از نیل تا فرات را فراموش کردند بلکه دور آن سرزمینی محدودی هم که غصب کرده بودند دیوار بتونی کشیدند.

رمضان شریف پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نامگذاری روز جهانی قدس، حمایت سازمان یافته نظام اسلامی ایران از جبهه مقاومت و مردم فلسطین و لبنان صفحه جدیدی را در اذهان مبارزان فلسطینی و لبنانی رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل روزگاری مدعی بود که اگر تمام کشورهای عربی و ارتش های آنها با هم جمع شوند نمی توانند رژیم صهیونیستی را شکست دهند، اما الهام بخشی پیام امام، تدابیر مقام معظم رهبری و تجربه دفاع مقدس کار را به جایی رساند که یکی از کوچک ترین کشورهای عربی اولین شکست نظامی را در جنگ های 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی به سامان رساند.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه سخن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفته بود انقلاب اسلامی در ایران زلزله ای به پا کرده است که پس لرزه های آن رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد را یادآور شد و بر تحقق قطعی این موضوع تصریح کرد.

وی خاطرنشان کرد: ملت  ایران در طول 38 سال گذشته نشان داده است که با اعتقاد قلبی، ایمانی و معنوی و با روحیه حماسی و با توجه به حقوق بشر و منافع ملی خود از مردم مظلوم فلسطین جانانه دفاع کرده و از هیچ کمکی به آنها فروگذاری نخواهد کرد.

رمضان شریف گفت: دیوار حائل مشکلی را از رژیم صهیونیستی حل نخواهد کرد، حفره های عظیم زیر این دیوار احداث خواهد شد، سجیل ها از فضای این دیوار عبور خواهند کرد و تا زمانی که آنها به حق مردم فلسطین تمکین نکنند و اجازه ندهند به سرزمین خود باز گردند، بدانند که مبارزه ادامه دارد و این یک حق شرعی، قانونی و تکلیف ملی است.

وی با بیان اینکه قبله اول مسلمین متعلق به امت اسلامی است و هیچ گروه جناحی و سیاسی در سرزمین فلسطین حق ندارد به نمایندگی از امت اسلامی درباره این موضوع تصمیم بگیرد، متذکر شد: میزان قرابت گروه های فلسطینی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروی قدس سپاه به میزان پایبندی آنها به آرمان فلسطین و خط مقاومت و جهاد و مبارزه بستگی دارد./920/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات