۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۰۷۲۶۷
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

هيچ مساله ای ما را از حمایت از آرمان قدس و مردم فلسطين جدا نمى‏ كند

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که هيچ مساله ای ما را از حمایت از آرمان قدس و مردم فلسطين جدا نمى‏ كند، گفت: اعلام روز جهانى قدس از سوى حضرت امام راحل و گسترش اين مسأله به ساير كشورهاى اسلامى، فلسطين را به‏ عنوان يكى از مهم‏ترين مسائل جهان اسلام، تبديل كرد.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس شهر گتاب با بیان اهمیت روز قدس، گفت: تعيين روز قدس چهره واقعى و پر از زخم فلسطينيان را به جهان نشان داد زیرا تا قبل از انقلاب قضيه فلسطين و جنایت های رژيم صهيونيستى به گونه ای برای مردم دنیا بیان می شد تا افكار عمومى دنيا كمترين اطلاعات صحيحی از قضيه فلسطين داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که صهیونیست ها با هژمونی بر رسانه ها مانع از انتشار حقایق فلسطین می شدند، افزود: رسانه‏ هاى صهيونيستى و استكبارى جهان تنها زمانى موضوع مربوط به فلسطين و رژيم صهيونيستى را جهانى مى‏ كردند كه در آن موضوع فلسطينيان، تروريست و صهيونيست‏ها قربانى تروريست معرفى مى‏ شدند.

استاد حوزه و دانشگاه اولویت نخست جهان اسلام را مساله فلسطین و رهایی قدس بیان کرد و اظهار داشت: فلسطين بايد همچنان مسأله نخست جهان اسلام باقى بماند و نبايد چيزى جاى آن‏را بگيرد.

وی ادامه داد: به رانده شدن قضيه فلسطين اولين هدف رژيم صهيونيستى است تا ضمن اختلاف افکنی در جهان اسلام، جنایت های توسعه طلبانه خود را ادامه دهد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: اعلام روز جهانى قدس از سوى حضرت امام راحل و گسترش اين مسأله به ساير كشورهاى اسلامى، فلسطين را به‏عنوان يكى از مهم‏ترين مسائل جهان اسلام، تبديل كرد.

وی افزود: توطئه گسترده و خطرناك عبرى، عربى و غربى به‏ويژه در به‏وجودآوردن گروهك تروريستى مانند داعش متاسفانه باعث شده است که تا اندازه ای قضيه فلسطين در جهان اسلام به حاشيه رانده شود.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل به خیانت برخی از سران کشورهای اسلامی در خصوص آرمان فلسطین پرداخت و خاطرنشان کرد: صهيونيست‏ها با تحميل تصور توهمى منافع مشترك حياتى با تعدادى از كشورهاى عربی، امروز جبهه مقاومت را هدف گرفته اند اما هر روز در مسیر سراشیبی سقوط قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی ظلم ستیز است و بر اساس مشی اسلامی و انقلابی و بر اساس یک تکلیف شرعی و انسانی از ملت مظلوم فلسطین در برابر ظلم ها و جنایت های رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم.

حجت الاسلام تقی پور اظهار داشت: موضع حمایت از مردم فلسطين به هیچ وجه از دستور كار نظام جمهورى اسلامى خارج نخواهد شد و هيچ مساله ای ما را از حمایت از آرمان قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطين جدا نمى‏ كند.

وی با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی تا 24 سال آینده، گفت: صحبت از فروپاشى رژیم صهیونیستی تنها محدود به مخالفان با اين رژيم نيست بلکه امروز بسيارى از صهيونيست‏ها معترف به زوال این رژیم و نابودی و سقوط این نظام جعلی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه به نقش اثرگذار روز قدس در ایجاد وحدت در جهان اسلام پرداخت و افزود: روز جهانی قدس و پیام روشنگرایانه نظام اسلامی سبب بيدارى و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمريكا و صهيونيسم جهانی شد و افكار عمومى جهن اسلام را به كانون اين توطئه‏ ها یعنی رژیم اشغالگر قدس سوق داد./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات