۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۰۷۲۴۴
حجت الاسلام حسینی:

سکوت، بزرگ‌ترین جنایت تاریخ در حق فلسطین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مدعیان دروغین حقوق بشر، چشم بر جنایات رژیم صهیونیستی بسته اند، گفت: سکوت، بزرگ‌ترین جنایت تاریخ در حق ملت بزرگ فلسطین اشغالی است.
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی

حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در حاشیه راهپیمایی مردم تبریز در روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی، ابتکاری تاریخی و ابدی برای حمایت از فلسطین است، اظهار داشت: مسأله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است.

وی با بیان این‌که روز قدس؛ فرصتی برای فریاد علیه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی به سرکردگی استکبار جهانی و حامیان دروغین حقوق بشر در غرب است، خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ روز جهانی قدس، روز نمایش قدرت آزادگان جهان علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین است.

حجت الاسلام حسینی جنایات رژیم صهیونیستی را حاصل بی کفایتی سران برخی از کشورهای اسلامی منطقه دانست و گفت: سران مرتجع عرب منطقه علیرغم ادعای مسلمان بودنشان هیچ موضع گیری در خصوص این جنایات از خود نشان نمی دهند و نسبت به این وحشی‌گری صهیونیزم بی تفاوت هستند و سکوت کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان، محل عروج پیامبر اسلام بوده و برای همه مسلمانان جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با طرح از نیل تا فرات اشغالگری خود را آغاز کرد، اما این طرح سال‌هاست که به زباله‌دان تاریخ پیوسته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که گروه های تکفیری و سلفی ابزاری برای رژیم صهیونیستی درصدد تحقق این هدف شوم هستند، تصریح کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر، چشم بر این جنایات غیرانسانی بسته و سکوتی شرم‌آور پیشه کرده‌اند، حقیقت آن است که سکوت، بزرگ‌ترین جنایت تاریخ در حق ملت بزرگ فلسطین اشغالی است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر توجه امت اسلامی به ظرفیت‌های وحدت‌بخش روز جهانی قدس گفت: روز قدس فرصتی برای نمایش اقتدار امت اسلامی علیه مستکبران است، این روز می تواند مبدأ جنبش اسلامی علیه سردمداران کفر و نفاق در منطقه باشد، به شرطی که سران خودفروخته عربی منطقه منافع مادی و دنیوی خود را کنار بگذارند.

وی با بیان این‌که هیچ انسان آزاده‌ای حتی غیرمسلمانان نمی توانند در مقابل جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کنند، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس یک اقدام نمادین در راستای حمایت از همه مظلومان و محرومان جهان است و حرکتی برای نشان دادن خشم اسلام در مقابل زیاده خواهانی است که همه دنیا را ملک خود دانسته و هرگونه جنایتی را مرتکب می شوند./۲۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات