۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۰۷۲۳۹
حجت الاسلام ناصری:

رژیم صهیونیستی ماهیت ضد بشری دارد

حجت الاسلام ناصری گفت: اسرائیل غاصب رژیمی است که ماهیت ضد بشری دارد و داعیه فرمانروایی در کل جهان داشته و همواره به دنبال اشتغالگری است.
ناصری در هادی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز جهانی قدس آمل که در مصلی قدس آمل برگزار شد اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی است دلمان را به سوی خداوند متعال ببریم تا در مسیر تقرب الی الله گام برداریم.

وی تصریح کرد: در جمعه آخر ماه مبارک رمضان قرار داریم و روز قدس برای مبارزه همگانی با صهیونیسم است تا اقدامات شوم آنان را محکوم کنیم.

سفیر سابق ایران در واتیکان ادامه داد: یهود نژادپرست ترین قوم هستند و دیدگاه های افراطی و ضدبشری دارند که با دین مبین اسلام نیز ضدیت دارد.

حجت الاسلام ناصری بیان داشت: یهودیان در زمان پیامبر گرامی اسلام برای سست کردن اعتقادات مذهبی مردم ادعای مسلمانی می کردند تا دیدگاه مردم را نسبت به اسلام تضعیف کنند.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: امروز نیز شرکتهای یهودی صهیونیستی تلاش دارند با اقدامات و تولیدات خود مقدسات دینی اسلام را مورد توهین خود قرار دهند که نشانگر کینه و خباثت آنان است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود چون این نظام جعلی است و اقدامات شوم و ناشایستی را صورت می دهد.

سفیر سابق ایران در واتیکان تصریح کرد: اسراییل رژیمی است که ماهیت ضد بشری دارد و داعیه فرمانروایی در کل جهان داشته و همواره به دنبال اشتغالگری است.

حجت الاسلام ناصری بیان داشت: اسراییل به دنبال جنگ و کشتار است و مردم بیگناه فلسطینی را آواره کردند تا اهداف و خواسته های خود را محقق کنند.

نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: اسراییل عامل دست نشانده استکبار و استعمار در منطقه حساس خاورمیانه است تا اهداف آنان را در این منطقه محقق و اجرایی کند.

وی تصریح کرد: اسراییل همواره به عنوان عامل تنش است که بسیاری از مشکلات منطقه زیرسر آنان قرار دارد./۲۰۲/۱۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات