۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۰۷۲۳۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به ترقه‌بازی تروریست‌ها بود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به ترقه‌بازی تروریست‌ها و حامیان آنها یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا بود.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این مراسم، اظهار کرد: ملت عزیز ایران با این حضور خود در مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه آخر ماه رمضان، نشان دادند که قدر موقعیت مهم روز قدس را می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امام عزیز ما فرموده بود در روز قدس همه مسلمان‌ها به خیابان‌ها بیایند و یک‌صدا علیه ظلم و ظالمان فریاد بکشند، افزود: امروز این ملت از فرصت روز قدس برای اعلام خشم و انزجار خود از صهیونیسم و استکبار به‌خوبی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی نمی‌تواند این ظرفیت و قدرت ما را تحمل می‌کند؛ به همین دلیل می‌بینیم که هر سال در آستانه روز قدس اقدامات خبیثانه­ای می‌کند تا اذهان را به حاشیه برده و فکر مردم از فلسفه اصلی روز قدس که همان آزادی فلسطین و قدس شریف است منحرف شود.

وی تصریح کرد: اما دشمنان کور خوانده‌اند؛ زیرا کاری که سپاهیان ما با حمله موشکی به مواضع داعش کردند و قدرت‌نمایی که در آستانه روز قدس صورت گرفت، سبب شد تا امسال مراسم روز قدس از سال‌های قبل پرشورتر و پرحرارت‌تر و پرانرژی‌تر برگزار شود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: امسال ترورهای کور داعشی ها و تکفیری‌ها به ایران اسلامی کشیده شد و آن‌ها می‌خواستند هراس را جایگزین امنیت کنند؛ اما حضور مردم در صحنه راهپیمایی و تظاهرات روز قدس نشان داد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اقدام تروریست‌ها یک ترقه‌بازی بیشتر نبود و هراسی در بین مردم ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه ملت ما نشان دادند که از آمریکا و جبهه استکبار هیچ ترسی ندارند، اضافه کرد: حضور یکپارچه مردم نشان‌دهنده همبستگی بیش از پیش آنها است و مردم با حضور مستمر و یکدست خود نشان دادند که همواره حامی مظلومان جهان به‌ویژه فلسطین بوده و از آرمان اصیل فلسطین دست برنمی‌دارند./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات