۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۰۷۲۳۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ملت ایران تا ‌آزادی قدس دست از پشتیبانی فلسطین بر نمی دارد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مردم فلسطین امروز دیدند، ایران اسلامی هیچگاه دست از حمایت آنها در مقابل رژیم صهیونیستی نخواهید کشید و تا آزادی قدس پشتیبان آنها باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: حضور پورشور مردم در این راهپیمایی حامل پیام های بسیاری است.

وی افزود: این حضور حماسی بار دیگر جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل و خود موجودیت این غده سرطانی را در جهان محکوم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ادامه داد: یکی دیگر از پیام های این حضور گسترده تجدید بیعت با آرمان های امام راحل است که ملت عاشق امام خود هستند و فرمایشات آن عزیز سفر کرده را نصب العین خود قرار می دهند. پیام دیگر این حضور اتحاد ملت ایران است در مقابل ستمگران است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ملت ایران همواره یار مظلومان دنیا هستند، گفت: مردم فلسطین امروز مانند سال های گذشته دیدند این ایران اسلامی است که هیچگاه دست از حمایت آنها در مقابل رژیم صهیونیستی نخواهد کشید و تا آزادی قدس شریف پشتیبان و حامی آنها باقی خواهند ماند.

وی در پایان ابراز کرد: از مردم ولایتمدار استان ایلام نهایت تقدیر و تشکر را دارم که با این حضور حماسی خود لرزه بر اندام مستکبران جهان انداختند./۲۰۲/۸۷۹/ب۱

ارسال نظرات