۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۰۷۲۳۱
همزمان با روز جهانی قدس؛

فریاد حمایت از مظلوم در شهرری طنین انداز شد

فریاد حمایت از مظلومان در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم ولایتمدار، شهیدپرور و روزه‌دار شهرری در این شهرستان طنین انداز شد.
راهپیمایی راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شعار الله‌اکبر و حضور مردم ولایتمدار، شهیدپرور و روزه‌دار شهرری پیش از ظهر امروز همزمان با بیش از 900 شهر کشور و 85 کشور جهان برگزار شد.

براساس این گزارش راهپیمایان با لبیک به پیام امام خامنه‌ای همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور حماسه‌ای از ساعات ابتدایی شروع مراسم از مسیرهای چندگانه‌ای که در نظر گرفته شده بود به سوی میدان اصلی شهرری حرکت کرده و نفرت و انزجار خود را از رژیم منحوس، نسل‌کش، منفور و کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

همچنین در مسیر راهپیمایی مردم با در دست داشتن پلاکارها و پرچم‌هایی که مضمون‌هایی در زمینه حمایت از قدس و نابودی رژیم اشغالگر نوشته شده بود در دست داشتند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سوی میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.

گفتنی است مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلوم را از آرمان‌های مهم جهان اسلام دانستند و در مسیر راهپیمایی طوماری را در دفاع از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین به امضا رساندند.

همچنین مردم شریف شهرری حمایت خود را از اقتدار دفاعی کشور و پاسخ دندان شکن موشکی نیروی سپاه که به دستور فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب به مواضع گروه تکفیری داعش صورت پذیرفت ابراز خرسندی کرده و اعلام داشتند که با پشتیبانی از ولایت فقیه تا ابد از آرمان‌های انقلاب دفاع و صیانت خواهند کرد.

شایان ذکر است، در 16 مرداد سال 58 همزمان با دور جدیدی از جنایات که در لبنان صورت پذیرفت رهبر کبیر انقلاب آخرین جمعه را روز جهانی قدس اعلام فرمودند و ابراز داشتند که روز قدس، روز اتحاد و انسجام ملت مسلمان و روز حیات اسلام است روزی که باید اسلام را احیا کرد./۲۰۲/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات