۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۰۷۱۸۴
امام جمعه بابل:

بصیرت افزایی و ولایتمداری سبب حفظ تقوای سیاسی می شود

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان راهکارهای عملی برای حفظ تقوای سیاسی، گفت: بصیرت افزایی، روشنگری و ولایتمداری سبب حفظ تقوای سیاسی می شود.
تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل شامگاه امروز در هجدهمین گردهمایی سالانه نیروهای انقلابی شهرستان بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) این شهر، ماه مبارک رمضان را ماه نزدیک شدن قلوب مومنان بیان کرد و گفت: یکی از مهمترین اثر معنوی ماه مبارک رمضان، انسجام میان آحاد مومنان و نزدیک شدن قلوب آن ها است.

وی با بیان اهداف برگزاری این محفل، تاکید کرد: نیروهای انقلابی عمر با برکت خود را در فراز و نشیب ها انقلاب گذراندند و از جان و دل برای انقلاب مایه گذاشتند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: امام راحل در مسیر انقلاب قلب ها را منسجم کرد و از آن ها قدرتی بزرگ در تحقق انقلاب بهره گرفت و مقام معظم رهبری هم با هدایت های پیامبرگونه خود همواره تاکید بر انسجام مومنان و نیروهای انقلاب جهت پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و راه امام دارد.

وی یکی از جلوه های ماه مبارک رمضان را تقوا عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از جلوه های تقوا، تقوای سیاسی است تا انسان در کنار فعالیت های عبادی و شخصی در حوزه اجتماع همپای ولایت، خود را حفظ کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: از دردهای امیرمومنان(ع) فقدان تقوای سیاسی در میان برخی یاران آن حضرت بود زیرا برخی ها دارای تقوای فردی با پیشانی های دارای آثار سجده طولانی بودند اما در عرصه سیاسی بی تقوایی نشان دادند.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل یکی از دلایل پیشرو بودن ملت انقلابی ایران را از مردم هم عصر مولای متقیان در ولایت پذیری آنان بیان کرد و اظهار داشت: ملت ما بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی همچنان وفادار به ولایت و منتظر فرمان ولی فقیه برای فداکاری و شهادت در مسیر انقلاب و اسلام هستند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان راهکارهای عملی برای حفظ تقوای سیاسی، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی، روشنگری و ولایتمداری سبب حفظ تقوای سیاسی می شود.

وی با تمجید از فعالیت های روشنگرایانه نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان، گفت: آقای شریعتمداری از چهره های خدوم رسانه ای و با بصیرت انقلاب است و تلاش های وی برای بصیرت افزایی در مسیر انقلاب قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این مکتب که روزنامه کیهان امروز تنها یک رسانه صرف نیست، تاکید کرد: روزنامه کیهان امروز به مکتبی برای فعالیت رسانه ای در جهت روشن کردن زوایای تاریک در مسیرانقلاب تبدیل شده است.

وی افزود: روزنامه کیهان توانسته است در فعالیت های خود دست های پنهان نفوذ را رو کند و شفافیت را به فضای سیاسی کشور وارد نماید و این موسسه قوت قلب نیروهای انقلاب محسوب می شود.

امام جمعه بابل شهرستان بابل را از مناطق پیشرو در مسیر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: به اذعان بسیاری از شخصیت های کشور، نیروهای شاخص انقلابی شهرستان بابل جزء نیروهای پیشرو و پشتاز انقلاب در منطقه شمال کشور محسوب می شوند./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات