۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۰۷۱۸۲
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم در روز قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهند زد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فردا مردم برگ زرین دیگری را در تاریج ایران اسلامی رقم خواهند زد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: اهمیت راهپیمایی روز قدس بر کسی پوشیده نیست و همه مومنان مستحضر هستند باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط جهان به تبعیت از فرمان امام راحل به صورت یکپارچه با حضور در راهپیمایی روز قدس از حرکت غصبانه رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کنند.

وی تصریح کرد: فردا مسلمانان به فریادخواهی مردم مظلوم فلسطین شعار سرخواهند داد و حرکت غصبانه رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: راهپیمایی روز قدس نمادی از مبارزه باظلم، ظلم ستیزی و یاری مظلوم است چرا که امام علی(ع) به امام حسن(ع) و حسین (ع) وصیت کردند که یاور مظلوم و دشمن ظالم باشند که این امر اهمیت یاری از مظلومان را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری ادامه داد: حضور مسلمانان در راهپیمایی فردا لبیک به ندای ملکوتی امیرمومنان(ع) در یاری از مظلوم و ظلم ستیزی است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه امسال شرایط منطقه شرایط حادی است، می طلبد شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به تحرکات تروریستی، فعالیت های اخیر در تهران، پاسخ قاطع سپاه پاسداران به تحرکات، شیطنت هایی که وجود دارد و مظلومیتی که متوجه شیعیان بحرین، یمن و سراسر مسلمانان جهان است باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری اعلام کرد: فردا مردم با حضور خود در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد رسای خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل نماد ظلم هستند، افزود: فردا فریاد سر خواهیم داد و همه مردم ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان غربی با حضور یکپارچه خود از همه قومیت ها، مسلمان و غیرمسلمان، شیعه و سنی همگی با هم برگ زرین دیگری را در تاریج ایران اسلامی رقم خواهند زد./۳۰۲/۹۳۶/ب۱

ارسال نظرات