۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۰۷۱۵۶
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در بیانیه ای مشترک:

قدس، روز اقتدار و انسجام امت اسلام است

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در بیانیه ای مشترک روز جهانی قدس را روز اقتدار و انسجام امت اسلام عنوان و از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند، استاندار استان لرستان با صدور بیانیه ای مشترک از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه روز قدس، روز ثبوت عشق عنوان شده و افزوده است: روز قدس، روز تبلور عقیده و فریاد است، روز شعور و شعار است.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان روز قدس، روز پیکار و جهاد بیان شده و آمده است: قدس، روز مقاومت و ایثار، روز همدردی و رهایی و روز اقتدار و انسجام امت اسلام است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تدبیر، دوراندیشی و آینده‌ گری حکیمانه‌ امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ‌نام روز قدس افزوده شده است: این روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین را استواری ابدی و جهانی بخشید تا برای همیشه مسأله‌ فلسطین در یاد و خاطره‌ آزادی خواهان و مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره‌ تن اسلام است.

در این بیانیه حضور مردم مایه‌ دلگرمی تمام مظلومان جهان به ‌ویژه مردم فلسطین عنوان شده و آمده است: به فضل حضرت حق ‌تعالی مردم بصیر و همیشه در صحنهی ایران اسلامی، بار دیگر با حضور تاریخی و تعیین ‌کننده‌ خود تمام نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب، گروه‌های معاند و تکفیری به سرکردگی استکبار جهانی را نقش بر آب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پایان این بیانیه با دعوت از حضور گسترده مردم ولایتمدار، مؤمن و روزه دار لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزوده اند: از مردم دعوت می شود که همچون گذشته با لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشأن مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در این عرصه‌ آزادگی و همدردی حضور به‌ هم رسانند./204/9451/ب1

ارسال نظرات