۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۰۷۱۵۴
نماینده مردم تبریز:

روز قدس صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل است

فرهنگی آخرین جمعه ماه رمضان را صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل دانست و گفت: افشای ماهیت و برخورد با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم فلسطین مهم‌ترین هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس است.
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی 

محمدحسین فرهنگی، رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مردم ستمدیده ومظلوم فلسطین است، اظهار داشت: روز قدس عامل مهمی برای ادامه مبارزات مردم فلسطین علیه رژیم صهیویستی است.
فرهنگی جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را عامل نگرانی جوامع اسلامی و تمام ملت های آزادی‌خواه سراسر جهان دانست و گفت: سکوت مجامع بین المللی و عرب منطقه مفهوم طرفداری از جنایات رژیم صهیونیستی دارد، بنابراین مردم فلسطین خود باید برای احقاق حقوق وارد میدان شود.
وی با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس تذکری جدی برای همه مردم جهان در خصوص غده سرطانی اسرائیل در منطقه است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی حامی جدی، صادق و همیشگی آرمان فلسطین و قدس شریف است، با توجه به جنایات گروهک‌های تروریستی در کشورمان، روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است.
فرهنگی آخرین جمعه ماه رمضان را صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل دانست و گفت: افشای ماهیت و برخورد با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم فلسطین مهم‌ترین هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس است. از این رو همه مسلمانان باید با حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ محکم و قاطعی به بی عدالتی و ظلم صهیونیستی در منطقه بدهند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که سکوت دولت های عربی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان از وابستگی عمیق آنان به غرب دارد، اظهار داشت: ایران اسلامی به دنبال روشنگری در خصوص جنایات تاریخی و نسل‌کشی بی سابقه صهیونیست ها در منطقه است، روز قدس فرصتی برای افشاگری علیه صهیونیزم است.
وی با بیان این‌که حمایت ملت و دولت ایران اسلامی از مردم فلسطین بر اساس رسالت دینی و انسانی است، خاطرنشان کرد: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیناگذار کبیر انقلاب اسلامی ابتکاری تاریخی بود که توانست روح مقاومت را در کالبد مسلمانان جهان بدمد و روحیه مبارزان را استوارتر کند.
فرهنگی تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی را وحدت و مقاومت دانست و گفت: مقاومتی که برخاسته از روحیه ظلم‌ستیزی، جهادی و شهادت‌طلبی جوانان فلسطینی باشد، تنها راه حل بحران فلسطین است، وحدت و همدلی مسلمانان و پرهیز از تفرقه و نفاق در برابر رژیم صهیونیستی در شرایط امروز منطقه و جهان اهمیتی دوچندان دارد./935/ت
۳۰۲/ج۱

 

ارسال نظرات