۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۰۷۱۴۴
امام جمعه سراب:

روز قدس روز نمایش وحدت جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر برگزاری پر شور و با شکوه راهپیمایی روز قدس و حضور حداکثری در این روز، گفت: در روز قدس بار دیگر وحدت جهان اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را خواهیم دید.
حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه قدس روز فریاد رسی مردم مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین بیش از 60 سال است که به دلیل ظلم  دست نشانده های منطقه‌ای استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی آواره هستند.

وی این روز را روز اتحاد و انسجام امت اسلام در برابر رویای واهی غربی صهیونیستی برای تصاحب نیل تا دجله دانست و گفت: امام راحل روز قدس را به یادگار گذاشت تا هیچ مظلومی در عالم بی یار و یاور نباشد و فلسطین که پاره تن اسلام و قبله نخست مسلمانان است به فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه سراب با اشاره به تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در دهه های اخیر برای قرار دادن اسرائیل در حاشیه امن، گفت: متأسفانه امروز برخی کشورهای مسلمان در خدمت رژیم کودک کش صهیونیستی و بر ضد اسلام و مسلمانان قرار دارند.

وی با ابراز تأسف از برنامه دردناک کشورهای مرتجع عربی برای کشتار مسلمانان به دست مسلمانان در منطقه، تصریح کرد: امروز علاوه بر اعلام انزجار از اسرائیل، انزجار خود را از وهابیت و آل سعود فریاد کنیم، داعش و تفکر تکفیری حاکم در منطقه همه به دست آل سعود برای امنیت اسرائیل ایجاد شده اند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه وهابیت خبیث و داعش کوته فکر امروز به جای آنکه غده سرطانی اسرائیل را خطری برای جهان اسلام بدانند، ایران را به عنوان تهدید می شناسد، اظهار داشت: امروز به برکت شجاعت و شهامت جبهه مقاومت اسلامی و رزمندگان مدافع حرم این شجره خبیثه داعش در حال اضمحلال و نابودی  است.

وی با تأکید بر برگزاری پر شور و با شکوه راهپیمایی روز قدس  و حضور حداکثری در این روز، گفت: همه خواهند آمد تا در این روز نشان دهند که ملت مظلوم فلسطین در برابر دشمنان اسلام تنها نیستند، در روز قدس بار دیگر وحدت جهان اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را خواهیم دید.

امام جمعه سراب با اشاره به حمله اخیر موشکی سپاه به قلب تروریست ها و هلاکت عده‌ای از آنها و نابودی تجهیزاتشان، گفت: این اقدام سپاه ستودنی و عیدی بزرگی برای ملت ایران بود، این اقدام یک پیام روشن برای داعش، اسرائیل، آمریکا و آل سعود بود که جواب ترقه بازی، غرش موشک های ایران خواهد بود./854/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات