۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۰۷۱۲۵
آیت الله توکل:

آرامش در جهان و رفع فتنه ها با نابودی رژیم صهیونیستی محقق می شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آرامش در منطقه و جهان و رفع بسیاری از فتنه ها تنها با نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و رفع اشغال قدس از چنگال ددمنشان صهیونیست محقق می شود.
آیت الله سید رحیم توکل

آیت الله سیدرحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با دعوت مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز اتحاد جهان اسلام برای رهایی قدس شریف از اشغال دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: حمایت های ما از مردم فلسطین و آزادی بیت المقدس از چنگال رژیم صهیونیستی بر اساس اعتقادهای دینی و آرمان های اسلامی ما است.

استاد حوزه علمیه قم اهمیت روز قدس و حضور در این راهپیمایی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس مانند نماز یک واجب عینی است و این حضور موجب تقویت جهان اسلام می شود.

آیت الله توکل با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، تاکید کرد: با توجه به تحولات منطقه و آشکار شدن خیانت برخی دیگر از سران کشورهای اسلامی نسبت به آرمان قدس، مردم حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

وی ادامه داد: وقتی دشمنان اسلام با همراهی برخی از سران خائن کشورهای اسلامی وقیحانه تر نسبت به مقاومت اسلامی موضع گیری می کنند، ما نیز باید محکم تر از گذشته حضور خود را به اثبات برسانیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری مصائب جهان اسلام را ناشی از وجود غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و گفت: آرامش در منطقه و جهان و رفع بسیاری از فتنه ها تنها با نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و رفع اشغال قدس از چنگال ددمنشان صهیونیست محقق می شود.

وی افزود: بسیاری از توطئه و ایجاد تفرقه، راه‌اندازی جنگ و فتنه ها علیه جوامع اسلامی و غیر اسلامی از سوی صهیونیست ها طراحی می شود و دست آن ها در بسیاری از جنایت های آلوده است.

آیت الله توکل انحاط فرهنگی در جهان معاصر را ناشی از برنامه های صهونیست ها با استفاده از ابزارهای رسانه ای عنوان کرد و اظهار داشت: گسترش ابتذال و انحاط فرهنگی در جوامع به ویژه در کشورهای اسلامی از سوی صهیونیست های انجام می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه دیگری برای پاشیده شدن بنای پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد: با اتحاد ملت های مسلمان و تشکیل امت واحده اسلامی، خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی نابود می شود و آرامش به سراسر جهان باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: امروز که رییس جمهور آمریکا با همراهی برخی از کشورها از جمله شجره ملعونه آل سعود در کنار رژیم صهیونیستی ایران را به جنگ افروزی تهدید می کنند، ملت با بصیرت ما مقتدرانه حضوری مستحکم تر در صحنه خواهند داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حمله مقتدرانه موشکی سپاه به مواضع گروهک تروریستی داعش، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکیدی مجدد و حمایتی ویژه از نیروهای مسلح انقلابی کشور در برابر تهدید دشمنان است./301/1313/ب1

ارسال نظرات