۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۵۰۷۱۲۲
آيت الله نمازي:

همه با مشت هاي گره كرده در راهپيمايي روز قدس شركت می کنیم

آیت الله نمازی گفت: به توصيه امام و رهبری لبيک گفته و هم نواي با مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس شرکت خواهيم كرد و با مشت هاي گره کرده، اوج نفرت و انزجار خود را از اسرائيل غاصب اعلام خواهيم كرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

آيت الله عبدالنبي نمازي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با اشاره به اينكه حدود 70 سال از اشغال فلسطين به ويژه بيت المقدس و مسجد الاقصي مي‌گذرد، گفت: اشغال فلسطين با طرح و نقشه استعمارگران و به وسيله صهيونيست‌ها رقم خورد و مردم فلسطين را از سرزمين پدري خود بيرون راندند.

وي افزود: اشغال فلسطين با مبارزات و مجاهدت‌هاي مردم فلسطين رو به رو شد اما اسرائيل غاصب با دسيسه ها و پشتيباني قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و سازمان هاي به اصطلاح هامي حقوق بشر، مبارزان مردم فلسطين را سركوب كرد و هزاران زن و مرد و كودك فلسطيني بي‌گناه را به خاك و خون كشيدند.

آيت الله نمازي گفت: مبارزات مردم فلسطين با اسرائيل غاصب سبب آواره شدن چند ميليون فلسطيني از خانه و كاشانه خود شدند و در اردوگاه‌ها زندگي خود را به سختي سپري مي‌كنند.

به گفته وي، سربازان رژيم اشغالگر قدس طي اين مدت جنايات هولناكي را رقم زدند كه قلم از بيان و وصف آن ناتوان است.  

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) و حمايت‌هاي همه‌ جانبه جمهوري اسلامي ايران جرقه‌هاي اميد در دل‌هاي مردم مبارز فلسطين زده شد و با اعلام روز جهاني قدس اين حمايت‌ها به اوج خود رسيد.

آيت الله نمازي ادامه داد: امام راحل روز قدس را روز مقابله مستضعفين با مستکبرين اعلام كرد و رهبر معظم انقلاب نيز مي فرمايد، امروز در زندگي مسلمانان و در آفاق اسلامي هيچ مسأله اي مانند فلسطين اهميت ندارد.

به گفته وي اشغال فلطسين تنها غصب خانه مسلمانان نيست، بلکه مسأله مهمتري است که دشمنان جهاني اسلام بخشي از خانه مسلمانان به عنوان سنگري براي حمله به صفوف مسلمانان و براي مبارزه با خواسته‌ها و حرکات آنان قرار داده اند.

نماینده مجلس خبرگان رهبري عنوان كرد: امروز ما به توصيه امام راحل و به نداي رهبر معظم انقلاب لبيک گفته و هم نواي با مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس شرکت خواهيم كرد و با مشتهاي گره کرده خود، اوج نفرت و انزجار قلبي خود را از اسرائيل غاصب اعلام خواهيم كرد.

آيت الله نمازي در ادامه از مردم مؤمن متدين شهرستان کاشان دعوت كرد تا با حضور در صفوف فشرده در راهپيمايي روز قدس در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان بار ديگر پشتيباني خود را از مردم مظلوم فلسطين و انزجار خود را از اشغالگران قدس و حاميان آنها به ويژه آمريكاي جنايتكار اعلام كنيم./302/1307/ب1

ارسال نظرات