۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۰۷۰۹۸
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدبن موسی خبر داد:

اجرای ۳۸ویژه برنامه ی شاخص در ایام دهه کرامت در استان فارس

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدبن موسی(ع) گفت: کمیته اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، ۳۸ عنوان برنامه‌ی برگزیده و شاخص به همراه صدها عنوان برنامه دیگر جهت اجرا در این ایام تهیه کرده است.
دهه کرامت فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شیراز، حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائران استانداری برگزار شده بود، گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور کمیته اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، ۳۸ عنوان برنامه ی برگزیده و شاخص به همراه صدها عنوان برنامه دیگر جهت اجرا در این ایام تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸ عنوان از برنامه‌های پشنهادی ایام دهه کرامت محوری است، افزود: ویزیت رایگان بیماران، جشن دهه کرامت در ۱۰ بوستان مناطق مختلف شهرداری شیراز، پیاده‌روی خانوادگی عمومی، مسابقه «امین ولایت» از زندگینامه حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع)، زیارت و تجدید بیعت دسته‌جمعی اقشار مردمی با حضرت شاهچراغ(ع)، محفل بزرگ انس با قرآن کریم، مسابقات ورزشی استانی جام دهه کرامت و اردوهای جهادی «سفیران هدایت» از برنامه‌های محوری هستند.

حجت‌الاسلام سلامی با بیان اینکه امسال، برنامه‌های دهه کرامت به صورت یکپارچه و هماهنگ اجرا می‌شود، ادامه داد: در این راستا بسته‌ای شامل جزوه برنامه‌های پیشنهادی، لوح فشرده حاوی صلوات خاصه حضرت شاهچراغ(ع)، زیارتنامه، بنرهای ویژه ایام دهه کرامت و زندگینامه حضرت شاهچراغ(ع) در اختیار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس گذاشته شده است تا بتوانند در این ایام از آن استفاده کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدبن موسی(ع) ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: بنا به نامگذاری مقام معظم رهبری؛ شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) در ایران است و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) متعلق به همه مردم می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها از طریق صورت‌جلسات به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد و نهادها نیز در ایام دهه کرامت بنرهای ویژه‌ای را جهت اطلاع‌رسانی در ورودی‌ها نصب کنند.

به گزارش رسا، در این جلسه، شرکت‌کنندگان در خصوص برنامه‌های پیشنهادی ایام دهه کرامت امسال که از ۱ تا ۱۱ ذی القعده ( ۳ تا ۱۳ مرداد ۱۳۹۶) می‌باشد بحث و تبادل نظر کردند و جلسه کشوری دهه کرامت نیز ۱۱ تیرماه در آستان مقدس شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد. /825/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات