۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۰۷۰۹۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

امام خمینی پیشگام مبارزه با صهیونیسم جهانی بود

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) پیشگام مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بودند، تصریح گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بستری را برای نابودی این رژیم غاصب را فراهم کردند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مبلغان دینی با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: روز قدس تجلی همبستگی امت اسلامی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب حضوری تعیین کننده دارد، افزود: روز جهانی قدس نیز از جمله صحنه های حضور پر شور مردم کشورمان در دفاع از حق و مظلومیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دفاع از مردم مظلوم فلسطین یکی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 38 سال گذشته همواره به حمایت خود از مردم فلسطین افتخار کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه دست از حمایت مردم فلسطین نخواهد کشید، خاطرنشان کرد: آرمان های اصیل انقلاب اسلامی هیچ گاه تغییر پذیر نیستند و همواره ثابت باقی خواهند ماند.

وي آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را نشانه اعلام همبستگي امت اسلامی به ویژه ملت ایران با مردم مظلوم فلسطين دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با حضور بی نظیر خود در چنین روزی حمايت از انتفاضه و انزجاز از رژيم غاصب صهيونيستي را مشتان گره کرده بیان می کنند.

امام جمعه نکا با بیان این که مسأله فلسطین با اصول انقلاب اسلامی گره خورده است، تصریح کرد: ملت ایران در دفاع از حق و عدالت هزینه های زیادی را متحمل شده، اما هیچ گاه از این مسیر ارزشمند عقب نشینی نکرده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ملت های جهان بیدار و هوشیار شده اند، خاطرنشان کرد: امروز مسأله فلسطین به برکت پرچم داری ایران اسلامی به یکی از مسائل مهم ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران فردا نیز با حضور همه جانبه و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ دندان شکنی به صهیونیسم جهانی خواهند داد، تصریح کرد: روز جهانی قدس تجلی وحدت و همبستگی امت های اسلامی برای آزاد سازی قدس شریف است.

مسؤول حوزه علمیه نکا، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف مهم دانست و با بیان این که این روز باید رساتر از سال های گذشته به گوش جهانیان برسد، خاطرنشان کرد: نباید مسأله فلسطین در سایه برخی بحران های منطقه ای کمرنگ شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که صهیونیست ها با حمایت کشورهای غربی سال ها است که بزرگترین جنایت های قرن را مرتکب می شوند، بیان داشت: باید تلاش کنیم موضوع فلسطین همچنان مسأله نخست جهان اسلام باقی بماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا تلاش می کنند با آشوب کشیدن منطقه و پرورش گروه های تروریستی مسأله فلسطین را به فراموش بسپارند، خاطرنشان کرد: اما روز جهانی قدس فرصت دوباره ای برای زنده نگه داشتن مظلومیت مردم بی گناه فلسطین است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که چند سالی است که آمریکا با همکاری برخی سران خودفروخته عربی برخی کشورهای مسلمان منطقه را با بحران و جنگ مواجه کرده است، افزود: این اقدام آمریکایی ها با هدف تأمین حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که گروه های تروریستی و تکفیری ساخته و پرداخته دستان شیطانی و کثیف آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود جنایت کار است، خاطرنشان کرد: امروز ایستادگی و مقابله در برابر جبهه کفر و ارتداد یکی از رسالت های مهم امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که محو و نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی نیازمند وحدت و همبستگی امت اسلامی است، تصریح کرد: مسلمانان باید تفرقه و اختلاف های بی مورد را کنار بگذارند و با یک آرمان واحد در جهت نابودی صهیونیست ها حرکت کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که صهیونیست ها برای تحقق منافع شوم و شیطانی خود خون هزاران انسان بی گناه را در سال های اخیر بر زمین ریختند و به شهادت رساندند، گفت: این رژیم غاصب و جنایت کار حتی ذره ای ارزش برای انسانیت قائل نیست و کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین را برای خود افتخاری می داند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آینده چنین رژیم کودک کشی نابودی و فنا است، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند تا چند سال آینده دیگر این لکه سیاه از این کره خاکی پاک خواهد شد.

امام جمعه نکا با بیان این که امام خمینی(ره) پیشگام مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بودند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بستری را برای نابودی این رژیم غاصب را فراهم کردند.

حجت الاسلام لائینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اين که قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود، بیان داشت: روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است./۱۳۱۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات