۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۰۷۰۷۳
در حرم حضرت معصومه؛

دوره آموزش معارف اسلامی ویژه ناشنوایان قمی برگزار می شود

دوره آموزش معارف اسلامی ویژه مردان و زنان ناشنوای قمی در حرم حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.
حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره معارف اسلامی ویژه ناشنوایان در حرم حضرت معصومه(س) با حضور ۲۰ نفر از مردان و زنان ناشنوای قمی در حال برگزاری است.

در این دوره احکام، قرآن و معارف اسلامی به مددجویان آموزش داده می شود.

این دوره آموزشی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ با حضور یکی از روحانیون که از اساتید متخصص ارتباط با ناشنوایان است، در یکی از مدرس‌های شبستان نجمه خاتون برگزار شده است.

لازم به ذکر است، آستان مقدس حضرت معصومه(س) با داشتن کتابخانه برای نابینایان و برگزاری دوره های آموزشی ویژه نابینایان و ناشنوایان در زمینه خدمت رسانی به نابینایان و ناشنوایان در میان بقاع متبرکه و عتاب مقدسه پیشگام است و این نهاد آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای نابینایان و ناشنوایان است و علاقه مندان به حضور در این دوره ها و برگزاری این دوره های می توانند درخواست خود را از طریق سازمان بهزیستی و سایر نهادهای مرتبط به آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام کنند و از خدمات آموزشی و معارفی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در زمینه هی مختلف بهره مند شوند.

همچنین کتابخانه نابینایان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در تمامی ایام سال آماده خدمت رسانی به نابینایان است و این کتابخانه در ورودی شبستان امام خمینی(ره) قرار دارد./968/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات