۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۷۰۵۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

اجتماع عظیم امت اسلام در روز قدس قدرت پوشالی استکبار را به سخره می‌گیرد

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: اجتماع عظیم امت اسلام در روز قدس در اقصی نقاط جهان، قدرت پوشالی جبهه استکبار و صهیونیسم را به سخره می‌گیرد.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به روز قدس و اهمیت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز، اظهار کرد: اساسی‌ترین نیاز جهان اسلام وحدت و انسجام اسلامی بوده و روز قدس موعد نمایش این وحدت است.

وی با دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور در این مراسم، افزود: حضور پرشور و منسجم مردم در راهپیمایی روز قدس گامی مقتدرانه در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: در روز قدس با حضور پرشور مردم در راهپیمایی و با وحدت و انسجام مثال‌زدنی آنها، فریاد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی مسلمانان و محکومیت اقدامات ضد انسانی رژیم غاصب اسراییل به آسمان برخاسته و پایه‌های استکبار جهانی به لرزه درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس با مشت‌های گره‌کرده علیه استکبار جهانی فریاد زده، حمایت همه‌جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند و به این طریق قدرت پوشالی استکبار را به سخره می‌گیرند.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور استکبار است، ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده و اعلام می‌کنند تا آزادی قدس از دست رژیم نامشروع اسراییل، از پا نمی‌نشینند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: در حقیقت حضور گسترده مردم در راه‌پیمایی روز قدس افزون بر اینکه فریاد مظلومیت ملت فلسطین و اعلام انزجار از اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی است، سبب تقویت نظام اسلامی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور متحد و منسجم مردم در این روز نشان‌دهنده علاقه و ارادت قلبی مردم به نظام اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است؛ چراکه امام خمینی (ره) با روحیه ظلم‌ستیزی خود پایه‌گذار روز قدس بوده و روز قدس را روز اسلام نامید.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: سیل خروشان مردم با مشت‌های گره‌کرده در روز قدس، نشان‌دهنده توجه مردم به توصیه‌ها و رهنمودهای باارزش رهبر معظم انقلاب و حمایت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی است که این مهم از الطاف خداوند کریم به این ملت محسوب می‌شود./9314/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات