۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۰۷۰۴۵
حسینی کاشانی در بازدید از خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

ضرورت همکاری بیشتر اداره ارشاد با بخش کتاب و نشر خبرگزاری رسا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ما می توانیم در بخش اطلاع رسانی اداره ارشاد در حوزه کتاب و نشر از همکاری دوستان خبرگزاری رسا به ویژه در معرفی کتاب های دینی و ارزشمند استفاده کنیم.
بازدید مدیرکل ارشاد استان قم از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  سید موسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ظهر روز گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در قم از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد و  از فعالیت های رسانه ای این مؤسسه بیشتر آگاه شد.

وی در بازدید از بخش کتاب و نشر خبرگزاری رسا با بیان اینکه اداره ارشاد و خبرگزاری رسا در این بخش می توانند با یکدیگر تعاملات خوبی داشته باشند، اظهار داشت: بنده متوجه شدم بخش کتاب و نشر این رسانه حوزوی فعالیت های خوبی دارد و البته می تواند روز به روز فعالیت های بهتری نیز داشته باشد.

حسینی کاشانی با بیان اینکه اداره کل ارشاد اسلامی قم در ماه بیش از هزار مجوز نشر صادر میکند، خاطرنشان کرد: شما در خبرگزاری رسا می توانید با گلچین کردن از این کتاب ها زمینه همکاری های بعدی خود را با ناشران فراهم کنید تا بتوانید کارهای جدیدتری در حوزه کتاب از خود نشان دهید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از 18 هزار مجوزی که به ناشران داده شده است، هشت هزار مورد مربوط به استان قم است، گفت: ما در کتب دینی، کتب مرجع و کتب ارزشمند هم جایگاه نخست را در قم داریم و به همین جهت می توانیم تعامل بیشتری با هم داشته باشیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان قم در ادامه اظهار داشت: از آنجایی که بخش اطلاع رسانی اداره ارشاد در حوزه کتاب و نشر تاکنون چندان قوی عمل نکرده است، ما در این بخش نیز می توانیم از همکاری دوستان مان در خبرگزاری رسا به ویژه در معرفی کتاب های دینی و ارزشمند استفاده کنیم.

 

حسینی کاشانی درباره جذب اعتبارات بیشتر نیز گفت: ما می توانیم اعتبارات را از تهران جذب کنیم؛ چراکه معتقدیم دستگاه های قم در حد ظرفیت های یک شهر نیستند و ظرفیت های کشوری دارد؛ قم می تواند صادر کننده فرهنگ باشد و از همین رو شما نیز در خبرگزاری رسا اگر طرح پخته ای داشته باشید ما حتما از آن حمایت می کنیم.

همچنین  دبیر سرویس کتاب و نشر نیز در این دیدار درباره فعالیت های گوناگون این بخش خبرگزاری رسا توضیحاتی بیان کرد./۱۳۳۰۲۰۲/ش

ارسال نظرات