۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۰۷۰۲۹
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ملت ایران همواره حامی مظلومان بوده است

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: از عموم مردم دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب اعلام و هم دردی خود را با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: در آستانه‌ روزقدس هستیم، روز قدس بسیار مهم است، این نیست که ما از یک ملت مظلومی که از خانه‌ خود رانده شده داریم دفاع می‌کنیم. ما در واقع با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه می‌کنیم.

وی ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل سالهات که جنایاتی بی رحمانه و ظالمانه علیه هزاران زن و کودک بی دفاع و بیگناه فلسطینی مرتبک می شود، این جنایات درحالی صورت می گیرد که مجامع به اصطلاح پشتیبان حقوق بشر در سکوت کامل نظاره گر این فجایع انسانی هستند و اسرائیل را فقط روی کاغذ آن هم به شکلی بسیار محتاطانه محکوم می کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: با درایت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده تا حق طلبان مسلمان در جهان در این روز در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، فریاد آزادی خواهی سر دهند.

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه استکبار ستیزی نسل امروز جامعه یک ضرورت است، اظهار داشت: بسیاری از جوانان و نوجوانان از رخدادهای تاریخی این روز بی خبرهستند و از اهمیت آن آگاهی ندارند، پس می طلبد با برنامه ریزی درست و دقیق آنها را نسبت به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس آگاه کرد.

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هیچگاه مطلومان جهان را تنها نگذاشته، افزود: در شرایط فعلی منطقه به ویژه زمانی که داعش با حمایت قدرت های فرامنطقه ای و منطقه ای هر روز حملات و هجمه هایش بیشتر می شود، باید با حضور گسترده و دشمن شکن خود در روز قدس به ندای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و در واقع به ندای «هل من ناصر» امام حسین(ع) در روز عاشورا پاسخ دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان تصریح کرد: از عموم مردم دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب اعلام و هم دردی خود را با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند./۸۷۹/۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات