۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۰۶۹۹۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خاری در چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح و سپاه در کشور امروز محکم و مقتدر ایستاده اند و پاسخ داعشی ها را طوری دادند که آمریکا و اسرائیل و سعودی ها بر خود لرزیدند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با کارکنان و مسؤولان ادارات تابعه قوه قضائیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: عالم هدفمند آفریده شده و تفکر و اندیشه انسان ها نیز بر پایه احساسات اصیل و محبت است.

 وی با بیان اینکه ظلم و ستم در دنیا زیاد شده است، گفت: پیامبر اکرم(ص) برای اجرای عدالت زحمات زیادی را کشید و مردم در آن زمان پیامبر را اذیت می کردند اما پیامبراکرم(ص) برای مردم دعا می کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تنها راه اجرای عدالت را پایان ظلم ها دانست و افزود: امروز روح بی عدالتی در جامعه اسلامی موج می زند و نشانه آن نیز وجود 14 میلیون پرونده در دادگاه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استکبار و استعمار در دنیا هر چقدر که می خواهند جنایت انجام می دهند و بعد کشورهایی که از خود دفاع می کنند را به تروریست متهم می کنند.

وی ادامه داد: این جنایت هایی که امروز در دنیا انجام می شود نتیجه کوتاهی هایی است که در گذشته صورت گرفته است و دستگاه های قضایی باید روی مسائلی که به صورت جریانی در جامعه کار می کنند، حساس باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و سپاه در کشور امروز محکم و مقتدر ایستاده اند و پاسخ داعشی ها را طوری دادند که آمریکا و اسرائیل و سعودی ها بر خود لرزیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به روز قدس، اظهار کرد: مردم خار چشم دشمنان هستند و فردا نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی دشمن را ناامید می کنند./880/۲۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات