۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۶۹۸۶
امام جمعه الشتر در پیامی به پویش حمایت از مبلغان دینی؛

اخلاص و تقوا دو سلاح مهم برای مبلغ است

امام جمعه الشتر اخلاص و تقوا را دو سلاح مهم برای مبلغ بیان کرد و گفت: وجود این دو ویژگی موجب می شود فعالیت مبلغ اثرگذار بوده و مردم خود به خود جذب سخنان مبلغان شوند.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با حمایت از مبلغان دینی و با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان، بیان داشت: هر کاری یک روح و جسم دارد.

وی با بیان اینکه روح کار مبلغ اخلاص است، افزود: مبلغان در انجام رسالت دینی و الهی خود باید اخلاص داشته و در انجام مأموریت الهی برای رضای خدا کار کنند.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه تقوا عامل رستگاری و موفقیت است، عنوان داشت: با رعایت و تقویت تقوا باید تلاش کنیم مبلغ خوبی برای انجام وظیفه خویش و تبیین ارزشها در جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: اگر اخلاص و تقوا در وجود مبلغ احساس و درک شود، مردم خود به خود جذب خواهند شد و سخنان مبلغ در مخاطب بیشتر اثرگذار است.

حجت الاسلام موسوی تقوا را رمز رستگاری عنوان و بیان کرد: تقوا موجب باز شدن درهای رحمت و حکمت می شود.

وی با اشاره به وجود انحرافات و هجمه های فرهنگی، ادامه داد: تقوا عاملی مهم برای سالم نگه داشتن ذهن مخاطب از انحرافات است.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: مبلغ ما در عرصه تبلیغ باید مردم را نسبت به عواقب و آسیب هایی که سبک زندگی غربی بر زندگی افراد و جامعه باقی می گذارد، آگاه سازند و سبک زندگی اسلامی را رواج دهند.

وی بیان داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و ترویج ارزشها عاملی مهم در حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی جامعه و احیای ارزشها است.

گفتنی است، پویش حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری اساتید حوزه راه اندازی شده است و علاقه مندان برای پیوستن به این پویش می توانند به نشانی https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw کنند.

تاکنون شماری از علما و شخصیت‌های برجسته حمایت خود را از راه‌اندازی این پویش در فضای مجازی اعلام کرده‌اند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات