۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۰۶۹۷۱
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد مطرح کرد؛

ضرورت ریشه یابی آسیب های اجتماعی و مقابله با آنها

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد بر ضرورت ریشه یابی آسیب های اجتماعی برای مقابله با آنها تأکید کرد و گفت: طلاب و روحانیان باید در این زمینه ایفای نقش کنند.
آسیبهای اجتماعی

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و اهداف شوم استکبار جهانی در زمینه جدایی جوانان از باورها و اعتقادات دینی، بیان داشت: راه مقابله با این اهداف تبلیغ و بصیرت افزایی است.

وی به نقش مؤثر برگزاری گفتمان های دینی در تحکیم اعتقادات جوانان اشاره و عنوان کرد: برگزاری این گفتمان های دینی در راستای مقابله با ترفندهای دشمنان نقش آفرین است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه متوجه خانواده است، گفت: برگزاری گفتمان های دینی در راستای تقویت باورهای دینی، بیداری و آگاهی بخشی به خانواده ها با محوریت آسیبها و مضرات معضلات اجتماعی مؤثر است.

وی با بیان اینکه دشمنان با امتحان روش های مختلف و تزریق شیوه های متنوع مفاسد اخلاقی در تلاش هستند جوانان را به بیراهه بکشانند و به گناه آلوده سازند، اظهار داشت: در این راستا نقش دین به ‌عنوان کنترل کننده انسان بسیار مهم است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد بیان داشت: اجرای برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان و جذب این قشر از مهمترین راهکارها در مقابله با جنگ نرم است.

وی به نقش مبلغان در عرصه تبلیغ اشاره و عنوان کرد: این قشر می ‌تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی ایفا کند.

حجت الاسلام منصوری اظهار کرد: طلاب و روحانیان با ورود مسائل روز جامعه باید ریشه های آسیب های اجتماعی را شناسایی کنند و در جهت رشد و تعالی جامعه گام بردارند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات