۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۰۶۹۶۹
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

طرح های برتر کانون های مساجد خراسان رضوی حمایت و پشتیبانی می شوند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: در سال ۹۶ قرار است طرح های کانون ها در بخش اختراعات، ابتکارت، نوآوری ها و تولیدات نرم افزاری و رسانه ای از جمله انیمیشن ها و فیلم ها حمایت و پشتیبانی شوند.
کانونهای مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمد حسین عبداللهی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در گردهمای مدیران کانون های مساجد شامگاه چهارشنبه 31 خرداد به تشریح برنامه های این نهاد در سال 96 پرداخت.

وی درادامه با اشاره به بیان ویژگی های مدیر جهادی گفت: از آنجا که مدیریت کانون یک فعالیت جدی است این شاخصه از جمله نخستین لوازمات یک مدیر جهادی است و از طرفی صداقت و امانتداری از جمله دیگر ویژگی ها است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: از جمله دیگر ویژگی های مدیر جهادی می توان به کمک به دیگران و تلاش برای مشارکت صحیح اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های مدیرکانون راهبردی است، تصریح کرد: در واقع مدیر کانون تبعیت سازمانی دارد و نظارت بر کار خود دارد چرا که در عین حال نمی توان مدیر کانون بود و اصول و سیاست های ستاد عالی کانون های مساجد و راهبردهای آن را نادیده گرفت.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: وقتی مدیر جهادی، جدی و امانتدار باشد و تبعیت سازمانی داشته باشد نیاز است که هماهنگی ها و ارتباطات را در دستور کار خود قرار بدهد.

وی درادامه به بیان تکالیف و وظایف کانونهای مساجد در سال جاری پرداخت و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، کانون های مساجد بایستی برنامه های مسجد محله را براساس تولید و اشتغال برنامه ریزی کنند.

عبداللهی با بیان اینکه براساس تکلیف برنامه ششم توسعه 500 کانون دیگر به کانون های مساجد استان اضافه می شود، اظهار کرد: با این افزایش، تعداد کانونهای مساجد خراسان رضوی به بیش از دو هزار باب می رسد.

 وی درادامه بیان دیگر فعالیتها گفت: در سال 96 قرار است طرح های کانونها در بخش اختراعات، ابتکارت، نوآوری ها و تولیدات نرم افزاری و رسانه ای از جمله انیمیشن ها و فیلم ها حمایت شوند.

عبداللهی ادامه داد: اولویت برنامه های اوقات فراغت با موضوعات شعار سال، آسیب های اجتماعی، سبک زندگی، کارآفرینی، مسجد تراز، مهدویت و خانواده است و از طرفی به مباحث مناسبتی از جمله غدیر، عاشورا و اربعین به شکل فراگیر تر از سوی کانون های مساجد بایستی پرداخته شود./202/934/ب1

ارسال نظرات