۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۸۳۵
مسؤول صیانتی امور طلاب حوزه های علمیه ایلام:

راهپیمایی روز قدس، روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است

مسؤول صیانتی امور طلاب حوزه های علمیه استان ایلام گفت: رژیم صیهونیستی که در تاریخ جعلی مملو از خونریزی و اشغالگری خود لقبی بهتر از کودک کش دریافت نکرده، امروز برای حفظ خود به فراتر از مرزهای فلسطین چشم دارد و ملت‌های مسلمان باید با عبور از خیانت دولتمردان رژیم‌های مرتجع منطقه با هوشیاری گفتمان بحق آزادی قدس شریف را محقق سازند.
مسجد الاقصی

حجت الاسلام حسین تمرخانی، مسؤول صیانتی امور طلاب حوزه های علمیه استان ایلام، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار این ایلام و جای جای میهن اسلامی جهت شرکت یکپارچه در راهپیمایی بزرگ روز قدس، ارزش این حرکت مردمی به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی(ره) را به مثابه دمیدن روحی دوباره در کالبد آرمان آزادی فلسطین دانست و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: رژیم صیهونیستی که در تاریخ جعلی مملو از خونریزی و اشغالگری خود لقبی بهتر از کودک کش دریافت نکرده، امروز برای حفظ خود به فراتر از مرزهای فلسطین چشم دارد و ملت‌های مسلمان باید با عبور از خیانت دولتمردان رژیم‌های مرتجع منطقه با هوشیاری گفتمان بحق آزادی قدس شریف را محقق سازند.

حجت الاسلام تمرخانی ابراز داشت: امروز شاهد هستیم که غرب به ویژه صهیونیست و آمریکاست بنای این را داشته و دارند که در منطقه تغییرات اساسی ایجاد کنند اما با این وحدت و انسجام مسمانان و بعد از انقلاب اسلامی نتوانستند به آن نقشه‎های شومی که داشتند دست پیدا کنند و ترفندهایی جدیدی نیز به کار گرفتند که از بین خود مسلمانان بتوانند انشقاق و تفرقه ایجاد کنند و این صف وحدت را از بین ببرند و یک فرزند ناخلف داعش را به وجود آوردند تا چهره اسلام را در جهان مخدوش کنند و هم اختلاف در بین مسلمانان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بیش از شش دهه از اشغال قدس شریف و کشور فلسطین می گذرد. دولت های عربی پس از مقاومت ها و اقدامات اولیه و به دنبال شکست اعراب در جنگ شش روزه با رژیم غاصب اسرائیل که به اشغال نقاطی از کشورهایی چون مصر، سوریه و لبنان به دست رژیم صهیونیستی انجامید، برخی از رژیم های مرتجع و سازش طلب عربی به سازش و در مواردی خیانت به آرمان فلسطین روی آوردند.

این مدرس حوزه خاطر نشان کرد: در طول سال ها بی تفاوتی سران مرتجع عرب نسبت به قدس شریف و آرمان های ملت فلسطین، عرصه بر فلسطینی ها تنگ تر شده و صهیونیست ها نیز با طرح و نقشه های جدید، خواب های پریشانی برای تغییر جغرافیای مسجد الاقصی می دیدند. یهودی سازی قدس شریف مهمترین این طرح ها برای استمرار اشغال قدس بوده است.

حجت السلام تمرخانی در پایان گفت:  به امید خدا در روز جمعه مردم با حضور قدرتمند و حماسی خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بویژه اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی زده خواهد شد./۸۷۹/۳۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات