۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۸۳۳
استاد حوزه علمیه تأکید کرد؛

کارآمدی نظام در رسانه‌ها جلوه ویژه داشته باشد

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به نمایش اقتدار موشکی نظام اسلامی، گفت: باید کارآمدی نظام در رسانه‌های داخلی دارای جلوه خاص و ویژه باشد.
حجت الاسلام احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه و استادیار بسیج رسانه خراسان شمالی، امروز در نشست شورای بسیج رسانه استان، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در ارتقای باورهای مردم و شکل‌دهی به بینش‌ها دارند.

 

وی افزود: ترغیب مردم به رفتارهای دینی مؤمنانه و مخلصانه و عمق‌بخشی به باورهای مردم از دیگر موضوعاتی است که رسانه‌ها باید با استفاده از کارشناسان مذهبی و دینی برای تبیین آن در بین آحاد مردم تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به نمایش اقتدار موشکی نظام اسلامی و حمله به مواضع داعش در سوریه، اضافه کرد: باید کارآمدی نظام در رسانه‌ها دارای جلوه خاص و ویژه باشد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی کارآمدی نظام در جامعه تقویت شده و دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم بیان شود، بدون شک شاهد ایجاد هم‌گرایی عمومی بیشتر و مهرورزی در جامعه خواهیم بود.

محسن زاهداحمدی، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان خراسان شمالی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه استان، گفت: هرچقدر بتوانیم میزان آگاهی و معرفت در جامعه را افزایش دهیم به همان میزان از مشکلات و آسیب‌ها دور شده‌ایم.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی در جامعه و به‌ویژه برای خانواده‌ها، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی ایجاد آسیب در فضای مجازی توجه نکردن خانواده‌ها به سواد رسانه‌ای و سواد استفاده از فضای مجازی است؛ به همین دلیل ضرورت دارد رسانه‌ها به این موضوع به صورت مناسب بپردازند.

زاهداحمدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مناسب رسانه‌های خراسان شمالی در راستای تبیین اصول اقتصاد مقاومتی در جامعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان در راستای تحقق فرمایش رهبری و نام‌گذاری سال به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، با مطالبه گری از مسؤولان به نقش خود در تحقق شعار سال عمل می‌کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان خراسان شمالی ضرورت آشنایی اصحاب رسانه با جریان شناسی خبری و رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای را از مهم‌ترین موضوعات آموزشی این سازمان در سال جاری ذکر کرد./9314/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات