۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۰۶۸۰۶
آیت الله علما:

دشمنان اسلام در پی نابودی فضاهای معنوی و باورهای جهان اسلام هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در پی نابودی فضاهای معنوی و باورهای جهان اسلام هستند گفت: باید از فضای معنوی بقاع متبرکه نهایت بهره را برد و اجازه نداد باورهای دینی در جامعه کمرنگ شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جلسه ستاد استانی نخستین کنگره ملی بزرگداشت امامزاده عبیدالله ابراز داشت: کوسه هجیج مورد توجه ویژه اهل تسنن بوده و از مسیرهای دور و نزدیک برای زیارت به این منطقه می آیند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت برای امامزاده عبیدالله اقدامی شایسته و خوب بوده و مایه اتحاد بیشتر اهل تسنن و شیعیان است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اصل مهم در بقاع متبرکه و مراسمات بزگداشت امامزادگان، توجه به عبادت خداوند سبحان است زیرا بقاع متبرکه مکانهای معنوی بوده و امامزادگان واسطه میان بندگان و خداوند هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت بقاع متبرکه تاکید داشتند تا جایی که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

آیت الله علما مطرح کرد: امروز دشمنان اسلام در پی نابودی فضاهای معنوی جهان اسلام هستند بنابراین باید نسبت به بقاع متبرکه و امامزادگان مسؤولانه عمل کرد و فضای فرهنگی این اماکن مذهبی را تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: باید از فضای معنوی بقاع متبرکه نهایت بهره را برد و اجازه نداد باورهای دینی در جامعه کمرنگ شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: بودجه هایی که در مسیر بقاع متبرکه و فعالیتهای فرهنگی در این بقاع صورت می گیرد اثرگذاری ماندگاری بر جامعه خواهد داشت./۸۵۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات