۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۰۶۷۸۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

موشک باران سپاه سندی فخرآفرین برای نظام و سیلی محکم به داعش بود

آیت الله سلیمانی موشک باران سپاه را سندی فخرآفرین برای نظام دانست و گفت: حمله سپاه به مقر داعش نماد اقتدار فرزندان غیور نظام و تحقق فرمان رهبری که فرمودند «ما به آنان سیلی می‌زنیم» بود.
آیت الله سلیمانی

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: حمله عزیزان سپاه به مقر داعش نماد اقتدار فرزندان غیور نظام و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ما به آنان سیلی می‌زنیم» بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: این حمله موجب اعجاب جهانیان و خرسندی ملت ایران و طرفداران انقلاب اسلامی شد؛ از این رو وظیفه داریم از این عزیزان تشکر کنیم.

وی با اشاره به هلاکت عضو اصلی گروهک انصارالفرقان در شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این عملیات علیه کسانی که برای حمایت از داعش در منطقه نفوذ کردند با موفقیت همراه بود.

آیت الله سلیمانی موشک باران سپاه را سندی فخرآفرین برای نظام دانست و اظهار داشت: مطابق آیات قرآن هر ملتی که بنا باشد از حقوق خود دفاع کند باید بنیه نظامی و دفاعی خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد: بنیه دفاعی بیش از آن که به سلاح نظامی وابسته باشد به جنبه ایمانی بستگی دارد که بحمد الهی این جنبه نیز تحت ولایت و رهبری رهبر معظم انقلاب وجود دارد و امروز در حال رشد است؛ بگونه ای که در زمینه های موشکی حرف های زیادی برای گفتن داریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب دوران بزن و دررو تمام شده است، عنوان کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی کاخ استعمار را فروریخت و همان زمان فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ از این رو هیمنه استکباری به هم ریخت.

وی ابراز داشت: امروز نیز اینگونه نیست که قدرت‌های استکباری بتوانند کشوری مانند ایران را که آزادی آن کامل است و زیر بار هیچ قدرت شرقی و غربی نیست و از حقوق خود مردانه دفاع می کند تحت تأثیر قرار دهند؛ هیچ کش نمی تواند ایران اسلامی را به زور وادار به انجام کاری کند./۳۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات