۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۰۶۷۶۴
مدیر حوزه علمیه شهداد کرمان:

روز قدس روز دفاع از مظلومان جهان است

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که روز قدس روز دفاع از مظلومان جهان است، گفت: روز قدس روز حماسه شیعیان جهان بوده که با آمدن به خیایان ها، از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کنند.
روز جهانی قدس

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با روز قدس، گفت: روز قدس روز حماسه شیعیان عالم بوده که با آمدن به خیایان ها، از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کنند.

وی افزود: امام خمینی جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامیده و به مردم فرمود که با آمدن به خیایان ها از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنید و نگذارید در دنیا بعضی از کشورها حق مردم مظلوم را بخورند.

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که روز قدس روز دفاع از مظلوم نامیده شده است، ابراز داشت: سازش بعضی از کشورهای عرب با اسرائیل و آمریکا، اهمیت روز قدس را در جهان بیشتر می کند و مردم با شعار دادن مرگ بر استکبار نفرین خودشان را به دولت آمریکا بیان خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم بدانند هر زمانی که در راهپییمایی ها شرکت کرده و اقتدار خودشان را به جهانیان عرضه کنند، دشمن بیشتر عقب کشیده و حتی دیگر توان نگاه کردن را هم نداشته است.

مدیر حوزه علمیه شهداد با بیان این که فلسطین قبله اول مسلمین است، خاطرنشان کرد: اسرائیل یک شهر غصبی بوده که با زور خود توانست شهرک هایی را در فلسطین بسازد و این کشور را تخریب کند.

وی ابراز داشت: مردم با آمدن به خیایان ها و شعار مرگ برآمریکا از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند و به تمام جهانیان می گویند که ما مردم کشور ایران از حق مظلوم، در هر کشوری همیشه دفاع می کنیم.

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که روز قدس روز دفاع از مظلومان جهان است، اظهار داشت: حمله موشکی ایران به تروریست های داعش اقتدار ایران را در جهان بالا برد و این به این معنا است که اگر مردم ایران همیشه در صحنه باشند کسی نمی تواند به آن ها بد نگاه کند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیان اهمیت و فایده روز قدس را به تمام مردم ایران بیان کنند و بگویند دفاع از حق مظلوم برای ما مسلمانان واجب است.

وی در پایان گفت: آزادی قدس آروزی همه مردم ایران است و مردم بدانند که با حضور خود در صحنه، مشت محکمی را به دشمن وارد می کنند./9707/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات