۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۰۶۷۱۸
امام جمعه ایلام:

روحانیان به شبهات مطرح شده در فضای مجازی پاسخگو باشند

امام جمعه ایلام گفت: امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در فضای مجازی به وجود آمده شبهات مختلفی طرح شده که روحانیان باید با مجهز بودن به سلاح علم و تکنولوژی روز به این شبهات پاسخگویی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات استان ایلام، اظهار داشت: سیلی محکم و پاسخ کوبنده سپاه معادلات تکفیری ها و حامیانشان را بر هم زد.

وی افزود: حمله موشکی سپاه انتقام خون شهدای حادثه تروریستی تهران و مرهمی بر دل خانواده گرامی آنان شد، پیام دیگر این حمله به رژیم صهیونیستی و آمریکا و رژیم فاسد و کودک کش آل سعود بود که هیچگاه با دم شیر بازی نکنند.

امام جمعه ایلام در ادامه به اهمیت روز قدس اشاره و خاطرنشان کرد: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، این روز ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران با حضور حماسی خود پیکره ظلم را در جهان به لرزه در خواهند آورد و بار دیگر حمایت قاطع خود را از مظلومان دنیا نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر مردم فلسطین، ملت مظلوم یمن و بحرین نیز نیازمند حمایت بیش از پیش هستند که در روز جمعه مردم ایران حمایت قاطع خود را از آنها نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: نقش روحانیت در تبلیغ و تبیین مسائل مختلف بسیار مهم است؛ امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در فضای مجازی بوجود آمده شبهات مختلفی طرح شده که روحانیان باید با مجهز بودن به سلاح علم و تکنولوژی روز به این شبهات پاسخگویی کنند.

وی تصریح کرد: در مکان هایی که روحانی اعزام شده شاهد بودیم که پیشرفت های چشمگیری در بُعد اخلاقی، مذهبی و اجتماعی صورت گرفته است، متأسفانه ایلام در بعضی مناطق با کمبود روحانی مواجه است که ان شاء الله با همت سازمان تبلیغات این کمبود رفع شود./۸۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات