۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۵۰۶۷۰۵
نماینده مجلس:

علمای شیعه و اهل سنت نسبت به اقدامات تروریست ها موضع گیری دینی کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: علمای شیعه و اهل سنت باید نسبت به اقدامات تروریست ها موضع گیری دینی کنند و هیچ مماشتی نسبت به این موضوع نباید شکل بگیرد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام مشکلات و گرفتاری های منطقه از سمت اسرائیل است و امیدواریم روزی برسد که از این غده سرطانی خبری نباشد.

وی گفت: هدف استعمار غارت ثروت های مادی و معنوی مسلمانان است و برای دنیای اسلام نقشه های زیادی را کشیده است که نباید اجازه داد توطئه ای انجام بدهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام مانع رسیدن دشمن به اهداف پلید خود است، افزود: داعش از حمایت اسرائیل برخوردار است و حتی یک تیر نیز تاکنون به سمت اسرائیل شلیک نکرده است اما از طرفی بسیاری از از انسان های بی گناه را اعدام می کند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه روحیه قرآنی همان روحیه مقاومت است، تصریح کرد: تحریف اسلام و مفاهیم اسلامی یکی از برنامه های دشمن است که دشمن تلاش کرده تا بهائیت و وهابیت را به شیعه و سنی بچسباند.

وی با بیان اینکه بهائیت را برای دنیای اسلام یک خطر بزرگ دانست، ادامه داد: بهائیتی که زیارت پیامبر گرامی اسلام را شرک می داند در کجای اهل سنت بوده است؟ بزرگان اهل سنت به زیارت امام رضا(ع) می رفتند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ایجاد گروه های تکفیری را بهترین راه مقابله با مسلمانان می دانند و می خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: علمای شیعه و اهل سنت باید نسبت به اقدامات داعش موضع گیری دینی کنند و برای جوانان روشنگری شود و هیچ مماشتی نسبت به این موضوع نباید شکل بگیرد.

وی افزود: داعش ضربه بزرگی به اسلام در غرب وارد کرده است، متأسفانه دشمنان سال ها در اروپا نوشتند که اسلام دین خونریزی و قساوت است اما جواب نداد، از این رو آمدند و نمونه عملی و قلابی از اسلام عرضه کردند و بعد به تمام دنیا فهماندند که اینها درست است./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات