۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۰۶۶۴۲
معاون آموزش حوزه های علمیه استان ایلام:

حرکات خرابکارانه دشمن بی پاسخ نخواهد ماند

حجت الاسلام تقوایی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچ حرکتی ضد ملت و انقلاب بی پاسخ نخواهند ماند، گفت: سپاه با این اقدام نشان داد که با اقتدار کامل از نظام، حاکمیت جمهوری اسلامی و سرزمین ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.
حجت الاسلام مهدی تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه های علمیه استان ایلام، ظهر امروز در مسجد ابوالفضل شهر ایلام، اظهار داشت: پرتا موشک با اقتدار تمام و با همت پاسداران با اخلاص و توانمند، با تاسی از شهدای گرانقدر، به ویژه شهید حسن تهرانی مقدم بیش از آنکه پاسخی به ددمنشی گروهک تروریستی و تفکیری داعش باشد، در پاسخ به تمام کسانی که این گروهک را حمایت می کنند، بود زیرا فی نفسه این گروهک عددی نیست به جز یک عده آدم بی سواد، وحشی مسلک و حیوان صفت که قائل به هیچ آداب انسانی ای نیستند.

وی افزود: پیام جدی این حمله به حامیان تروریست ها، کسانی که به وسیله اسلحه، مهمات و تدارکات آن ها را تجهیز می کنند این بود که آنان باید بدانند اگر کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی شود و در داخل کشور شرارت کنند، پاسخ های سخت تر و سنگین تری دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام تقوایی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچ حرکتی ضد ملت و انقلاب بی پاسخ نخواهند ماند، گفت: سپاه با این اقدام نشان داد که با اقتدار کامل از نظام، حاکمیت جمهوری اسلامی و سرزمین ایران اسلامی دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که اگر خون مظلومی در این کشور به زمین ریخته شود و بی جواب بماند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز قدس عنوان کرد: این روز، روز همبستگی ملت ایران و مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است. در این روز مردم با فرمان تاریخی امام راحل با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و تمام ظالمان جهان خواهند زد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام خاطرنشان کرد: فریاد رسی به داد مظلومین فلسطین یکی از اهداف برگزاری روز جهانی قدس بوده است، ولی امروز مردم مظلوم یمن و بحرین نیز جز مظلومین جهان شمرده شده و ملت مسلمان ایران نیز فریاد ظلم آل سعود  وآل خلیفه را نیز بلند خواهد کرد.

حجت الاسلام تقوایی در پایان یادآور شد: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران روز جمعه یکبار دیگر مانند سال های گذشته با حضور پرشور و حماسی خود نشان خواهند داد ملت مظلوم فلسطین، بحرین و یمن تنها نخواهند بود و ملت ایران در کنار آنها است و لحظه ای دست از حمایتشان نخواهد کشید./۲۰۲/۸۷۹/ب۱

ارسال نظرات