۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۰۶۶۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

کانال رسیدن به خدا از محبت به اهل بیت می گذرد

حجت الاسلام محسن زاده با بیان این که کانال رسیدن به خدا از طریق محبت به اهل بیت می گذرد، گفت: مردم بدانند زمانی می توانند بنده خوبی برای خداوند باشند که به فرمایشات اهل بیت عمل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، امروز عصر در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: محب اهل بیت زمانی برای یک انسان به وجود می آید که انسان به گفته های اهل بیت عمل کند.

وی افزود: دوستی همراه با عمل را مردم باید بدانند و زمانی انسان می تواند خود را دوستدار اهل بیت بداند که مطالعات خود را نسبت به اهل بیت بیشتر کند.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به این که حق رسالت بر بندگان این است که انسان ها اهل بیت را به زندگی خود وارد کنند، ابراز داشت: کسی که در دنیا اهل بیت را دوست دارد و برای اهل بیت عزاداری می کند به این منظور بوده که روش ائمه را قبول دارد و به آن ها عمل می کند.

وی خاطرنشان کرد: دوست داشتن بدون عمل هیچ فایده ای برای انسان ها ندارد و بدانند که آن چه که خدا از آن ها می خواهد این است که روش زندگی اهل بیت را در زندگی خود وارد کنند تا بتوانند زندگی رستگاری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان این که کانال رسیدن به خدا از طریق محبت به اهل بیت می گذرد، اظهار داشت: مردم بدانند زمانی می توانند بنده خوبی برای خداوند باشند که به فرمایشات اهل بیت عمل کنند.

وی بیان داشت: محبت پیامبر اکرم به طور بالذات در بین تمام مردم بوده و زمانی می توانند این محبت را ظهور کنند که مخالفتی با اهل بیت نداشته باشند و آن ها را قبول کنند.

حجت الاسلام محسن زاده در پایان با اشاره به این که راه رستگار شدن در دنیا انجام کارهای نیک و ایمان به خدا است، گفت: صبر در مقابل معصیت، طاعت و سختی ها سه نوع صبری بوده، که سبب رستگاری مردم در دنیا می شود./202/9707/ب1

ارسال نظرات