۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۰۶۵۱۰
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۲۱)

شهیدی که شیدایی معشوق شد

روحانی شهید حجت الاسلام عبدالله بکتاش از کبوترهای خونین بال عشق و عرفان است که شیدایی معشوق شد و جان شیرینش را متاع معامله با معبود کرد.
شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت دروازه پرگشودن به حریم امن الهی است و شهید ققنوس عشقی است که در آسمان معرفت بال می گشاید و به پرواز در می آید.

شهادت منتهای عاشقی در اقلیم عشق است و شهید سفره نشین بزم عاشقانه با معشوق.

شهادت لحظه شیدایی کبوتران خونین بال ایثار است و شهید با بذل جان، نهال عشق در عصر پاییزی انسانیت می کارد.

مزار شهدا یادمان دلدادگی و شوق وصال است و شهید عاشق واصلی است که سر در راه وصال جانان به ودیعت نهاد.

روحانی شهید حجت الاسلام عبدالله بکتاش از کبوترهای خونین بال عشق و عرفان است که شیدایی معشوق شد و جان شیرینش را متاع معامله با معبود کرد.

شهید عبدالله در بهمن ماه سال 1344 در سرزمین عراق دیده به جهان گشود و در زمان دفاع مقدس در قامت رزمنده در سپاه بدر دوشادوش رزمندگان سپاه اسلام به مبارزه با رژیم بعث پرداخت.

اسارت بخش دیگری از زندگی شهید عبدالله بود که چهارسال در بند ستم بعثی ها زیر سنگین ترین شکنجه ها، بالاترین مقاومت را آموخت و در انتفاضه شعبانیه مردم عراق از زندان آزاد و به ایران آمد.

این شهید والامقام در سال 72 به خیل عظیم حق جویان طریق فقه جعفری (ع) پیوست و بهره گیری از دریای علم و معرفت حوزه را تا سطح خارج ادامه داد.

ناقوس جنگ که به صدا درآمد عشقی الهی وجودش را سراپا شور و حماسه کرد و به دفاع از حرمین شتافت.

دی ماه 1393 موعد بال گشودن این کبوتر عاشق شهادت بود و وادی السلام نجف مأمن پیکر پاک این شیرمرد عرصه ایثار و شهادت شد و روح بلندش به سدرة المنتهای عاشقی پر گشود./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات